31 Ekim 2009 Cumartesi

HİLKAT

Gönderen yusufener





İki yaman dağ arasındaki taşkın nehir gibi dilin,
Çok çetin ve çok yıkıcı bu gelişin bunu bilesin.
Ama öyle doğal ki yaveri oluyor seni sevmemin,
Ve sonunda da süsü, göz alıcısı oluyor güzelliğin.

Her kalp çatışmamızda gözüme set çekesim gelir,
Ama yıkar geçer suretin, o güzelliktir ki zehir zehir...
Herkesi geçiyor da seni süzemiyor kalbimdeki kevgir.
Hepsinden geçiyorum senden asla,bilmem nedendir.

Sensiz geçen günlerimde bil ki yaşlanıyorum kat kat,
Sensiz olamıyor bedenim, ne yapalım böyleymiş hilkat,
Dilimle kalbim farklı konuşur bazen, hepsini kenara at,
Her dizemde 'seni seviyorum' diyorum, gerisi teferruat.

2 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

Beğeni ile okudum ;) emeğine sağlık.

"İki yaman dağ arasındaki taşkın nehir gibi dilin,"

ve

"Herkesi geçiyor da seni süzemiyor kalbimdeki kevgir."

Bu benzetmeler çok hoştu :)
Aramıza hoş geldin :)

Saygılar kardeşime

yusufener dedi ki...

hoşbuldum ablam ;) sağolasın,senin bu yorumların beni yazmaya teşvik ediyor ablam ;)