7 Şubat 2010 Pazar

Zaman Zanlısı

Gönderen yusufener


Zaman zanlısıyım
Şimdi ben onu değil
O beni öldürüyor, sıra onda
İdamımı bekliyor başarı cellatları,
Suçsuzum
Demeye varamadan geri dönüyor dilim...
Vakit artık altın değerinde bana göre,
Kimine göreyse katli vacip dakikalar...



Öbür tarafı düşünüyorum,
Kum saatindeki her kum zerreciği
Husman olup çıkacak karşıma
Ve ta gözlerimden çeneme kadar
Yosun yolu döşenecek...
Öldürdüğüm her vakit,
İndirecek silleleri taksit taksit.

Her anım gece olacak
Ve ışığa ihtiyacım olacak;
Ama her an husuf...

Şimdi günahın yanında sevaba da yer aç Yusuf...

2 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

"Zaman zanlısıyım
Şimdi ben onu değil
O beni öldürüyor"

ve

" Suçsuzum
Demeye varamadan geri dönüyor dilim..."

ve de

" Her anım gece olacak
Ve ışığa ihtiyacım olacak;
Ama her an husuf...

Şimdi günahın yanında sevaba da yer aç Yusuf..."

Çok güzeldi!
Anlamlı bir şiir olmuş. Emeğine sağlık kardeş! ;)

yusufener dedi ki...

eyvallah sağolasın ablam! ;)