19 Haziran 2009 Cuma

CAMLARA ÇARPAN GÜVERCİNDİ YÜREĞİM

Gönderen Lavinya Öz.




Verebileceğim tek şey yalnızlıktır sana.
Senin olduktan sonra;
Kaybolacağın kalabalık bir yalnızlık…
Alabileceğim tek şey de ruhundur senden
Benim olduktan sonra;
Duvarlardan geçme yeteneğini kaybedeceğin…
Bugün,
Gök delirmiş gibi yere ağlarken,
sen; Dök içini.
(… sanki seninmiş gibi içindeki)



Yağmur yağarken şemsiyesiz ahmaktan daha ahmağı kimdir, bilir misin?
Şemsiye açandır “güneşten korunmak için”
İnsan biraz yansa aşktan ne çıkar?
Biraz ıslansa…
Biraz hayal kursa…
Biraz hapşırsa…
(…Çok yaşa!)



Herkes bilir ki;
Hayallerin geçemeyeceği duvar yok.
Bu da kapına bırakılmış beni anlatan son not:
“Elde edemeyeceği şeyler hayal etti.Çünkü o sadece bir hayaletti."
...



Her yağmurda, camlara çarpan bir güvercindi yüreğim.Bir gün…
Cam kırıldı kanadımla beraber
Saygılarımla
Lavinya Öz.
(1996)…

9 yorum:

atlantis dedi ki...

Sevgili lavinya,sitem var demişsin evet senin yaptığın herşey sevgi doğurur tıpkı siten gibi.Ve şarkı gibi ,sitewm sevgiden doğar.Senin bu güzel sayufalarını görebilmek muıtluluğunu yaşattığın için ayrıca teşekkürler.Ve o Işığın,senin aydınlığın ,güler yüzlü bebişin.A nazardan saklasın.ve hiç bir zaman mutluluğunuza gölge düşm esin.Bitmek şiirlerde güzerldir.Çünkü her bitiş yeni bir başlangıcın eşiğidir.Ne güzel seninle burlarda da kardeş olduk.Seninki sana özel elbet.Zaten hayat dediğin nedirki,Benim sanatçı arkadaşım.Biz hiç bir zaman perdeleri kapatmayacağız.açık yürekli ve işte öylesine..Ütopikten sevgilerle..

Lavinya Öz. dedi ki...

"Benim sanatçı arkadaşım.Biz hiç bir zaman perdeleri kapatmayacağız.açık yürekli ve işte öylesine..Ütopikten sevgilerle.." Bu güzel cümleleri duymak çok güzeldi ütopik(atlantis), iyi ki varsın ve iyi ki yanımdasın... Herşey, o ışık dolu, gönlünce olsun.SEVGİLER...

beyaz. dedi ki...

lavinya öz. ,
bu siteye başka bir site vesilesiyle geldim.(yazarak.com) ve yazılarınızı okuduğumdan beri sizinle irtibata nasıl geçebileceğimi düşünüyorum. yazılarınızdaki farklı bakış açısına hayran kaldım gerçekten. umarım sizden bir cevap alırım. olumlu olmasını da ayrıca ümit ediyorum. sizinki kadar içten, saygılarımla.

Lavinya Öz. dedi ki...

Onore ediyorsunuz efendim :)
İlgi ve beğenileriniz için sonsuz teşekkürler.

(Bir kişi daha kzanmış olmanın güzel heyecanıyla;saygı bizden ;) )

beyaz. dedi ki...

cevabınız için ben teşekkür ederim:)
ilk defa internette yazılarını okuduğum birisi hakkında bu kadar çok şey merak ediyorum. Hele benim gibi tterazi burcundan olmanız ilgimi dha da celbetti:)Mesela nerde yaşıyorsunuz ve meşgul olduğunuz başka bir iş var mı? Yazılarınızın güzelliğinin temelinde yeteneğiniz mi yatıyor yoksa yazan birisi olarak, pek yetenekli olmasam da, benim için de UMUT var mı?
Allah kaleminize kuvvet versin. Saygılarımla.

Lavinya Öz. dedi ki...

:)
Yaşadığım yer belli değil. Orda burda :D

Eşim Mardin de doktor olduğu, annemgil Ankara da olduğu için iki yer arasında mekik dokuyoruz. Bazen de Diyarbakır dayız, eşimin ailesi de orada çünkü :)yakında kura çekeceğiz, işte orası da neresi olacak hiç belli değil :D

Benimle ilgili merak ettiğiniz şeyleri yazılarımın tamamını okur ve okumaya devam edersen öğrenirsin diye düşünüyorum :) Kendimi alenen anlatmayı pek sevmiyorum. Yazdıklarımdan çözüleyim istiyorum :) o da biraz zor çünkü "erkek" ağzıyla yazdığım yazılar da var. Tavsiye edeceğim birkaç yazım var. Okumak isterseniz hakkımda daha fazla şey öğrenebilirsiniz ;)

Yazı yazmak üztüne serilerimi bir okuyun dilerseniz.

Sonra ödünç gamzeler serisinin özellikle 2. sini.

Size linklerini ileteyim:

http://www.lavinyaoz.com/2009/07/odunc-gamzeler.html

http://www.lavinyaoz.com/2009/07/odunc-gamzeler-2.html

http://www.lavinyaoz.com/2009/07/yaz-ustune-yazmak-1.html

http://www.lavinyaoz.com/2009/07/yazmak-ustune-yaz-2.html

http://www.lavinyaoz.com/2009/07/yaz-yazmak-ustune-3.html

http://www.lavinyaoz.com/2009/07/ustuste-yaz-yazmak-4.html

Meşgul olduğum başka işler var. Anneyim, eşim, gelinim, evladım, ablayım... Bunlar işin şakası... Hayır çalışmıyorum! Kendi isteğim ile! Yoksa iş var, yok değil! :) 15 yaşımdan beri yani yaklaşık 20 senedir kendimce yazıyorum!


Sizde bir umut var mı yok mu bunu bilebilmem için sizi okumak isterim, nerede yazıyorsunuz linkini bırakırsanız en kısa zamanda ziyaret ederim çünkü yorum yapmak sevdiğim bir daldır :D

Tekrar saygılar.

beyaz. dedi ki...

size mail adresim üzerinden bir cevap göndermiştim ama acaba ulaşmadı mı? yoksa yoğunluğunuzdan dolayı mı cevap veremediniz?

Lavinya Öz. dedi ki...

Öyle bir mail almadım :)
Yoksa mutlaka cevap verirdim ;)

beyaz. dedi ki...

sanırım mail adresimden direk yanıtlayarak gönderdiğim mailler bu adrese ulaşmıyor..
yazılarım internette bi yerde yazılı değil benim. kendi çapımda bi şeyler karalıyorum. onları size mailin ekinde göndermeyi planlamıştım ama bu durumda pek mümkün olmuyo sanırım ya da ben beceremedim..yorum yapma dalında bir farklı tecrübenizi de benimle gerçekleştirmek isterseniz yazılarımı size nasıl ulaştırabileceğimi söyleyebilirsiniz belki ama tabi yazılarınızı okuduktan sonra bu konuda pek de ısrarcı olmaya yüzüm olmaz sanırım:)
saygılarımla...