15 Temmuz 2009 Çarşamba

Ödünç Gamzeler/ 2

Gönderen Lavinya Öz.


(Ödünç Gamzeler isimli yazıyı yazdıktan seneler sonra dedim ki bence burada erkeğe de bir söz hakkı vermek gerekli :) ve şimdi bir de onun bakış açısından bakalım duruma :))

...
Neden benimle bu denli uğraşıyor sunuz? Benim gibi çirkin bir adam şu sahip olduğunuz güzelliğe ne vere bilir ki?(Size nasıl inanabilir ki?).
Kalbim parça parça… Bir daha mı?ASLA.(Bu tadilat hiç bitmeyecek).
Öyle bir zamanlama hatası var ki aramızda, uçurum gibi.Emin olun yaş farkı değil bahsettiğim, sadece ZAMAN farkı.
Siz çiçeği burnunda bir aşk istiyorsunuz genç bayan.Benimse, kapılarımı aşka kapatalı çok oldu(tıpkı perdelerim gibi).O yüzdendir, her sabah “GÜNAYDIN” larınıza cevapsız kalışım.( Bir sabah orada olmayacaksınız?)
Bu ısrar neden?
İnatçısınız.Çok inatçı.
Siz güzel vakit geçirecek geçici hevesler peşindesiniz.Ben, heveslerimi yitireli ne çok oldu bir bilseniz.Hevessizliğimdendir gözlerimi gözlerinizden kaçırışım, size olan inançsızlığımdandır kendimi kandırma telaşım.Güzelsiniz, şirin, hayat dolu ve ilgili…Bana yar ederler mi hiç sizi?
Keşke…Keşke, yüreğimde böylesi yıkıcı bir yangın olmasaydı.Keşke biraz korkusuz olabilsem size karşı.Korkumu yenebilseydim eğer, emin olun;bu safkan toprak gülücüklerinizle su serptiğiniz yüreğinde sizin için eşi benzeri görülmemiş ne çiçekler açardı.
Bugün taşınıyormuşsunuz(taşınıyormuşsunuz yüreğimden).EN İYİSİ BU!Parçalanmış, korkak ve külleşmiş bu yürekten kaçmak lazım.
Belki mektubunuza karşılık yazılmış bu kelimeler size asla ulaşmayacak, ama size ulaştırabileceğim iki gamzem var(inatçılığınızın hediyesi olsun).Bekleyin şimdi mahzenden çıkartacağım, size özel…
Bir gün dönmeye karar verirseniz eğer;belki de ben burada olacağım, daha cesur, daha ilgili ve daha sağlam bir yürekle.Kim bilir, belki de gerçek bir aile olabiliriz o zaman.
Saygılarımla
LAVİNYA ÖZ.
Eklediğim çalışma yine Eflatun Nuri Hocama aittir, kendisine gani gani rahmet diliyorum.