2 Temmuz 2009 Perşembe

ÖZ.'ü merak edenler için

Gönderen Lavinya Öz.

Öz.‘ü merak edenler için!
Evet, artık “Lavinya” yı değiştirmek istiyorum(muhtemelen bu yazı Lavinya imzalı son yazı olacak arşivlerinize eklemeniz önerilir )Peki, neden böyle bir karar aldım?Çünkü:Google da “Lavinya” arandığı zaman dünyanın lavinyası çıkıyor(365000 sonuç). Herkesin orijinalliği kendine ama bu sonuç beni rahatsız etti. Orijinalliğim anlamsızlaştı sanki.
Öyle bir isim olmalı ki, google’ da aranınca sadece o isme has ben çıkayım sayfalarca ama bir yandan da şimdiye kadar kullandığım ismi çağrıştırsın ki bizim şu hatrı sayılır “ortalama okunma sayısı” güme gitmesin.İşte ilk etapta aklıma gelen isimler:
Lavinyaca
Lavinyalı Vanilya
Lavinyaaa!
La’avin-niya
Lazanya
LaviLavi(LAZA)nya
ya da
laza(LAVİ)nya
Karışık!
Vinyalı Laza!
Lazanyanın Buğusu; isimleri de var listede ama istediğim üzere Lavinya’yı pek çağrıştırmıyorAklıma gelen diğer isimler:
Sizin Lavinya(bunu sevdim).
Lavinya Çiçeği (yok yok…Lavinya Böceği filan diye dalga geçerler şimdi)
(düşündüm de bu da fena olmadı hani)
Lavinya Böceği İyice karıştı!
Ya da sahte isim ve soy isimden oluşayım: LAVİNYA ÖZDEBİR.
Deneme yapalım:SAYGILARLA... LAVİNYA ÖZDEBİR…
Yakıştı valla! Özdepir, özdedir, özletir… Bunlar da diğer alternatifler.
Ama bu güzel değil mi:Lavinya Özdebir.( İsmimle hitap etmek isteyen yine Lavinya diyebilir.)
Saygılarla
LAVİNYA…
İsmim böyle oluştu işte!
Öz.’ü merak edenler için bu da eski bir yazımdı.
Ben bunu yazdım, blogumda yayınladım bana bir isim önerisi geldi:
“Bence adınız La-Havle olmalı :))))) Yazılarınızı okurken en çok bunu kullanıyorum da ben” (arada eski hikâyeleri konuşmak güzeldir)

1 yorum:

Özgür dedi ki...

Merak etmiyor değilim. Ama sormayacağım işte. :D