21 Kasım 2009 Cumartesi

Hoş Külfet

Gönderen yusufener


Haksızlığa yanlış derim, suçsa suçluyum, asilikse asiyim,
Bu haksızlık yolunun ne yazık ki ben tek kavisiyim.
Dudaklarımdan yalan söz dökülmesinden ziyade,
Şu asi kelleden kanlar dökülmesini tercih ederim.

Kahpe dünyanın doğruluğu için, artık bak bu son seferim,

Adımlarım emin, ne kadar yorulsam da gözümden kaçmaz ferim,
Doğruluk yolu bu yol, ölsem bile beni selamlar kefenim,
Her yerimden kanlar fışkırsa da bir damla düşmez şerefim.

Haksızlığa çemkir, Hakk yolunda sükun et,

Bu yolda gevezelik haram, hoş gelir hep sükunet.
Her hareketin ödül olur, güç verir sana külfet,
Yolunu kesen herkese karşı, enerjini fazlasıyla sarfet.
Ufak bir tebessüm et, doğru yola çek, hatalarını affet,
Sonunda kazanan sen olursun, ruhun ise saffet.

Tepkiye yol açacak her söz benim parolam,
Tepkisizlik bana haram, sözlerimse intizam,
Hayat yolundayım aracımsa azam, avuntumsa kazam,
Doğru bildiğim saftayım, mübarek olsun gazam.

2 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

Çok güzeldi. Keyifle okudum. Bazen senin şiirlerini eşime de okuyorum, yaşının 18 olduğuna inanmıyor :D

Saygılar kardeşime

yusufener dedi ki...

:D valla ablam ben arkadaşlarımı da gözledim ve duygulu anlarında döktürdüklerini gördüm ama bunu yazmayı düşünmüyorlar,benim tek farkım bunu düşünmek ;) sağolasın ablam yorum için ;) saygılar benden...