13 Ocak 2010 Çarşamba

DUYURU VAR! :)

Gönderen Lavinya Öz.

Bendeniz kısa bir süredir sinepil.org da yazarken, sinemalardan.com tarafından dikkatleri üzerime çekmişim :)) ve bana bloglarında yazmam için teklif getirdiler. Bir göz attım ve blog hoşuma gitti, tekliflerini kabul ettim. Artık bana ulaşabileceğiniz bir adres daha var.

İşte sinemalardan.com daki yazılarım:

KÖPEKLERİN GÜNÜ
EKŞIN!
GATTACA

Okuyucu yorumları güzel, iletişim güzel, yazılanlar güzel... Kısacası, burası, tavsiye edebileceğim bir yer ;)


...


Ayrıca merak edene, sinepil.org daki yazılarım:

CYRANO DE BERGERAC
KUSURSUZ YABANCI
ZATOICHI
CADI KAZANI
ADIM ADIM CİNAYET
OTOYOL 60
SON 10 YILIN EN İYİ TÜRK FİLMİ
21.ULUSLARARASI İSTANBUL KISA FİLM FESTİVALİ


...


Görüldüğü üzere son zamanlarda yazdıklarım özellikle sinema üzerine. Nedenini hemen anlatayım. Sinema üzerine yazdığım zaman hiç bir zorluk çekmiyorum yani taslak v.s. hazırlamama gerek kalmıyor. Cümleler doğaçlama dökülüyor kalemimden :) yazmadan da duramayan biri olan ben için :) hiç değilse taslaktan çıkacak yazılarımı çıkarana kadar körelmeden yazmaya devam edebilmek güzel ;)

Evet, çok yoğunum deyip duruyorum. Bu yoğunluğun sebebinden de bahsetme zamanımın geldiğini düşünüyorum. Biz bilindiği üzere 12 kişilik bir aileyiz. Kayınvalidem, eşimin iki erkek ve bir kız kardeşi, eşimin teyzesi, eltim ve eltimin üç çocuğu :))) ben, eşim ve oğlumuz olmak üzere 12 kişilik açılım böyle :D MAŞALLAH DEYİN!

Veeeeeeeee; 2 aya kadar 13 olmak üzereyiz... Allahın izniyle sağ salim dünyaya gelmesini dilediğimiz ikinci çocuğumuz ile birlikte. Tamam kimse kimseden aciz değil amaaaaaaa inanın beşiği koyabileceğimiz bir yer dahi yok! Biz de mecburen bitişik daireyi kiraladık, Allah rast getirsin. (Aslında pek de ayrılmış olmadık :))))) )

Kısacası; pek çok hazırlık ve dönüm noktası içindeyiz... Bu sebeplerden dolayı "Lavinya artık yazmıyor" diye sitem etmemenizi rica ediyorum. Yazmak benim için çok şey... Vazgeçilmeyecek bir tutku... Sadece biraz zamana ihtiyacım var.

Herkese sevgi ve saygılarımı sunarım.
L.Ö.

5 yorum:

Özgür dedi ki...

İzleyici olarak şahsi bloguna da getirisi olacaktır. Hayırlı uğurlu olsun. :)))

beyaz. dedi ki...

böyle de olsa isminizi görmek güzel:) ama bu suskunluğunuzu bozduğunuz anlamına gelmiyor yine de,özlemeye devam ediyorum:))

Lavinya Öz. dedi ki...

DUYURU: sinemalardan.com, SİVRİSİNEMA.COM olarak değiştirilmiştir biline!

sivrisinema.com dedi ki...

hayırlı olsun diyoruz herzaman.
böylesine özel bir insanı aramızda görmek bizi çok mutlu etti.
Umarım daimi bu mutluluğumuz daimi olur.
teşekkürler Lavinya...

Lavinya Öz. dedi ki...

Ben teşekkür ederim efendim :)
Saygılar