21 Mart 2010 Pazar

KUM SAATİ

Gönderen Lavinya Öz.


Zamanın dur dediği bir yerdeyim…

Alt- üst…

Üst- alt…

Kum saatini alabora etmekle geçiyor ömür.

Hayat çizgisinin üzerindeyken biz; saat damlalarının göl oluşunu izliyoruz.

Kaç damla saat aktı şu zamana ve daha kaç damla su var gelecekte?

Her şey sadece bir avuç kumdur; susuz ve şekilsiz. Kayıyor zaman bir avuç zaman çizgisi üzerinden…

“Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde” güzergâhında biz; bazen ortada yer alıyoruz. Ne zamanın geçmişinde ne de geleceğinde, tam ortasında kum saatinin ve saat damladıkça kumlar yığılıyor üstümüze.

Aynı yerde kahve içmeyi, aynı koltukta ayaklarımı uzatmayı özlüyorum. Ve özlediğim başka şeyler de oluyor hayatımda. İçimde bitiremediğim özlemler; gittikçe uzaklaştığım gençliğime mi yoksa bir şeyleri kaybetmekten korktuğum için mümkününce “şimdi” yi uzatmaya çalıştığım ama beceremediğim geleceğe mi dair bilemiyorum…

Kırsam diyorum şu kum saatini, bin bir parçaya bölsem?

Ya bu kez gelecek hiç gelmezse?

Ya da geçmiş kum gibi dağılacak olursa?

Biliyorum hakkım yok zamana müdahale etmeye, geçmek istediği zaman geçiyor zaman kırmızıda ve hiçbir sarının gücü yetmiyor onu hazırda durdurmaya…

Zamanın dur dediği bir yerdeyim…

Saygılarımla

3 yorum:

beyaz. dedi ki...

Şükürler olsun:)))) Okuyunca yazılarınızı özlediğimi bir kere daha fark ettim... Her cümlesi çok güzel ama ben yine de en beğendiğim kısımları paylaşayım:))

"Her şey sadece bir avuç kumdur; susuz ve şekilsiz. Kayıyor zaman bir avuç zaman çizgisi üzerinden…"

"İçimde bitiremediğim özlemler; gittikçe uzaklaştığım gençliğime mi yoksa bir şeyleri kaybetmekten korktuğum için mümkününce “şimdi” yi uzatmaya çalıştığım ama beceremediğim geleceğe mi dair bilemiyorum…

Kırsam diyorum şu kum saatini, bin bir parçaya bölsem?


Ya bu kez gelecek hiç gelmezse?


Ya da geçmiş kum gibi dağılacak olursa?"

Allah nazarlardan saklasın:) Devamının geleceğinden eminim:)

timeless dedi ki...

' saat damlalarının göl oluşunu izliyoruz ' - ' Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde” güzergâhında biz; bazen ortada yer alıyoruz. Ne zamanın geçmişinde ne de geleceğinde, tam ortasında kum saatinin ve saat damladıkça kumlar yığılıyor üstümüze '
--o--
çok güzeldi abla, eline, yüreğine sağlık. naçizane

Lavinya Öz. dedi ki...

İkinize de yorumlarınız için çok teşekkürler. Boş bulunduğum çok kısıtlı bir zaman diliminde geçiriverdim bilgisayara :) devamı da olur inşallah.

Sevgiyle ;)