20 Nisan 2010 Salı

Daha Görmeden Canlanıyor İstanbul

Gönderen yusufener

Daha Görmeden Canlanıyor İstanbul

Daha görmeden gözümde canlanıyor İstanbul deyince,




Damlalar patlıyor gözümde,ceddim dimağıma değince.

Mısralar dolu şiir,gazeller dolu Divan yetmez sana,

Kaç şair geldi de geçti seni anlatabilmek uğruna.

Senin alın yazın nazım, bu alemin işveli gelini,

Şairiyse Rabb’imdir, Türklere yazmış senin kaderini.

Kimileri sövdü sana, kimisiyse sevdi seni; ama

Hepsi çaresizce tutsak senin mistik etki alanında.

6 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

"Kimileri sövdü sana, kimisiyse sevdi seni; ama
Hepsi çaresizce tutsak senin mistik etki alanında."

Gel de Ankaraya mektuplar, şiirler yazma :)

yusufener dedi ki...

valla ablam bu şiiri şiir yarışması için yazdım ümraniye belediyesi yarışması...Ama ben mersindeyim ve daha önce İstanbul'u hiç görmedim :D inşallah bir şeyler çıkar :)

Lavinya Öz. dedi ki...

:)))
Görmediği, bunu geç, yaşamadığı bir şehire insan nasıl şiir yazar :)))

Vallahi Ankara için de isterim :)

Lavinya Öz. dedi ki...

Bu arada yarışmada başarılar ;)

yusufener dedi ki...

eyvallah ablam inşallah başarılar olur ;) ama görmediğim için başarılı olacağını ummuyorum :D ama beğenilirse şiir kitabında toplanacakmış...İnşallah hayırlısı olur ;)

beyaz. dedi ki...

Görmeden yazılmışsa iyi gerçekten, tebrikler:)

Ve Lavinya Öz. Ankara için yazılacak bir yazım var:) Şu anda zihnimde ama bu yıl (yani eğitim-öğretim yılı) bitmeden yazacağım İnşallah.. Ve tabi sizin yorumlarınıza sunacağım:)