28 Mayıs 2010 Cuma

Sesli Harflerin Göçü

Gönderen Emre C.


Sesli harfleri olmayan bir aşk yaşıyorduk seninle
Sen bana ''aşkm'' diyordun
"I" birden alınıyordu
Ben onu teselli edeyim derken
Sen bana ''cnm'' diyordun
"A" ve "I" koşarak uzaklaşırken
Ben "E" ve "U" ağlıyorduk
Sen bana ''bitanm'' diyordun
Avucumda bir "O" ve
Sessiz bir "U" kalıyordu
Sen bana ''ölrm'' diyordun
Oysa yaşamak lazımken
İnadına ve çocukça
"Ü" ve "U"yu birbirine sarılırken
Görüyordum ve üzülüyordum
Sen bana ''sevyrm'' diyordun
Issız bir adaya göçüyordu
Tüm sesli harfler ve giderken
Bir kaç sessiz harfi de alarak
Aşkımızın alfebesi öksüz kalıyordu
Sana artk içinde sesli harfler olmayan
ve yarım yamalak yazılar kurabilirim
E artık elimden ne gelirse
ne gelirse ?

Emre C.

Not: Resim deviantart sitesinden staticNOISE adlı üyeye aittir. Şuradan orjinal resime ulaşabilirsiniz:
http://browse.deviantart.com/?q=letters&order=9&offset=408#/d2jltd4

5 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

Hoşuma gitti!

Kalemine sağlık!

"Sesli harfleri olmayan bir aşk yaşıyorduk seninle
Sen bana aşkm diyordun
"I" birden alınıyordu" :)

Lavinya Öz. dedi ki...

Peki, o sana "aşkm" derken "a" ne yapıyordu?
Bu aşkın içinde olduğu için mutluydu sanırım :)

şagujane dedi ki...

Sana artk içinde sesli harfler olmayan
ve yarım yamalak yazılar kurabilirim,, hoş :) eline sağlık

KınıX dedi ki...

Garip ama çok güzel; özellikle de son kısmı. :)

Beğenmiştim yorum yazmayı düşünmüyordum okurken. Ama şu kısmı okuyınca kararım değişti:
"Sana artk içinde sesli harfler olmayan
ve yarım yamalak yazılar kurabilirim
E artık elimden ne gelirse
ne gelirse ?"


Kalemine sağlık. :)

Emre C. dedi ki...

Yorumlar için teşekkür ederim :)