16 Temmuz 2010 Cuma

23. Sayı kapağı :))

Gönderen Lavinya Öz.








23.sayımız da çıkmış bulunmakta :))
İçinde neler mi var?
Bir bakalım:



DOSTOYEVSKİ/ Ev Sahibesi'den alıntılar
AMA SENİN/ Cemal Süreya resimli şiirimiz
BEYAZ KARDELEN' DEN: İlham Perim ve Ben/ Yine, Yeni, Yeniden
LAVİNYA ÖZ.'DEN: Cehennem Düşleri, Bazı Hikayeler Sondan Başlar!, Hiçbirşeyini Bulamayan Adam
YUSUFENER'DEN: Sevme Beni Gece/ Zaman
EMRE C.'DEN: Hiç Uçurtmam Olmadı Benim
TİMELESS'DEN: Ççç, Vyz
SUSKUN_GEVEZE'DEN: Güneş Seni Görmeye Dursun Güzelliğinin Nurundan Işık Işık Ağlar
HALEN'DEN: Yumurta Barbunyaya Karşı
GOGOBABA'DAN: Geçtiğimiz hafta sinemalardaki durum/ Gelecek hafta gösterime girecek filmler



Farkındalık testi...
Eflatun Nuri'nin kaleminden Oğuz Aral
Sizden Gelenler...
Maymunlar Cehennemi...

...

Yazmak, okumak, okunmak :) yorumlaşarak da gelişmek dileğiyle hayırlı olsun efendim :)) 




BU EKİP İLE ÇALIŞMAK İSTER MİSİNİZ?


Dergimizde amatör karikatürist açığı bulunmaktadır. İlgilenenlerin utopya@lavinyaoz.com adresine örnek iki, üç çizim ile başvurmalarını bekleriz.


Saygıyla

L.Ö.


1 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

Arkadaşlar bu birkaç gün reklam günü :)) elimin uzandığı her yerde reklamımızı yapmaktayım. Tanıtım işi bitince şöyle geniş nefesle yorumlarıma geçeceğim. Biliyorsunuz YORUM benim için çok önemli :) olmazsa olmazlarım arasında :)

Hatta bu işi, yorumlarla; karşılıklı konuşarak yapabilsek hayli zevkli olacak kanısındayım :)