31 Temmuz 2010 Cumartesi

Ay ve Güneş

Gönderen yusufener




Saf güneş ışığı ruhumu yakıyor,karartıyor,
Bana güneşten çalıntı olan ay ışığı gerek.
Ay sempatisi ruhumun kamuoyunda artıyor,
Güneş sevdasını gömüveriyor karanlık kürek.

Ayın ilhamıyla kara dizeler aralıyorum,
Kara kalemle kara kara düşler karalıyorum,
Bilahare dirilen yaraları paralıyorum
Zanlılara özgü, kirli bir tebessüm edinerek.

Güneşse zihine puslu saçmalıklar bırakmakta,
Fikrin dizeleri şaşırmış, alayı muallakta,
Bun işlemiş zerreye, hafakan birikmiş şakakta,
İlhamsızlığa aç olmaya dayanmamakta yürek.


4 yorum:

beyaz. dedi ki...

Özellikle son kıtayı çok beğendim. :)
Nazar değmesin yazılarına. ;)

yusufener dedi ki...

amin ve ayvallah çok sağolasın ;)

Lavinya Öz. dedi ki...

"Ayın ilhamıyla kara dizeler aralıyorum,
Kara kalemle kara kara düşler karalıyorum,
Bilahare dirilen yaraları paralıyorum
Zanlılara özgü, kirli bir tebessüm edinerek."

KARA KALEMLE KARA KARA DÜŞLER KARALIYORUM :)

Kelime oyunların hoşuma gidiyor :)

Tabii bazı ayrıntılarında:

"Zanlılara özgü, kirli bir tebessüm edinerek." :D

yusufener dedi ki...

eyvallah ablam ;) resim de benden :D