19 Temmuz 2010 Pazartesi

Sinema ile ilgili siteler.

Gönderen GoGoBaBa

Sinema ile ilgili siteler.

Arkadaşlar burdan faydalı olucak yerleri birbirimize duyuralım mümkünse kısa tanıtımları ile.


ilk sitemiz internette google ne ise, sinemada The Internet Movie Database (IMDb) deyip tanıtayım.

http://www.imdb.com/ Film arama motoru diye özetin özeti tanımlanabilir.



bazı yorumlar/tanımlamalar.

Alıntı
the internet movie database'in açılımı, benim nette gördüğüm en aşmış sinema sitesi, oyuncular hakkında bilgi, filmler hakkında bilgi, yeni projeler, filmelere puan verme, ne ararsanız burda var...
Alıntı
turk filmlerini bile dogru bilgilerle sunan, tum elestirilere ulasabileceginiz, filmlere dogru notlar verilen, sinefillerin günde milyon kere tikladigi, internet ve sinema dendi mi kafalardaki arama motorlarinda ilk cikan internet sitesi. helal olsun, yaraticisina ve yaraticilarina bol bol para kazandirsin dedirten database sahaseri.

Alıntı
1990 da bir newsgroup da baslayan, 1998 de amazon com tarafindan satin alinan, ama hala orijinal kuruculari tarafindan yonetilen, internetin en iyi film sitesi.

7 Eylül 1998 Google’un kuruluşu olduğunu düşünürseniz, bunun ggogle'dan daha eski olduğunu ve database konusunda amatör kurucularının nasıl özveriyle uğraştığını bilince şaşmamak elde değil


Ehh benim gibi hobisi sinema dizi olanların mutlaka kullandığı bir site, hatta ben üyeyim. Üye olup puanlar veriyorum. Türkçe olsa , param olduğunda bastırır PRO üye olurdum.