31 Ağustos 2010 Salı

Elizabeth Dunkel/ Her Kadın Bir Rus Şaire Aşık Olur

Gönderen Lavinya Öz.

Kitaptan bir mektup:


“Henüz hiç kitabımı okumadın. Benimle toplam bir ay bile geçirmedin! Nasıl olurda beni tanıdığını düşünürsün? Bu kadar Amerikalı olma kurabiyem. Cinsellik hiçbir şeydir. Yalnızca; tenin çılgınlığı. Aşk ve yaşam çok daha yücedir. Çağdaş toplumda insanlar bu ikisini pek beceremiyor… Şu anda Bob Dylan dinliyorum ve kadife yumuşaklığındaki viskimi yudumluyorum. En azından rahat bir cehennem.

Kocaman bir öpücük(Yankee Stadyumu kadar)

Boris"

2 yorum:

Berfin y. dedi ki...

Saygıdeğer arkadasım*,bu kitabın çok saçma-gereksiz oldugundan bahsetmişti.Ardından hiç incelemedim.Şimdi görünce dikkatimi çekti doğrusu,okudum,düşündüm,diyorum ki;onun tarzı değil :) Ama Lavinya Ablacığım iyi ki paylaşmışsın yoksa saygıdeğer arkadasım*sayesinde ilgilenmeyecektim. :) Kolay Gele...

Lavinya Öz. dedi ki...

Çok etkilendiğim bir kitap olduğunu söyleyemem ama kısım kısım ilgimi çekmişti.

"Mutlaka okunmalı" gibi bir yorum hiç getiremem :) ama çok da boş değil ;)