24 Eylül 2010 Cuma

AŞK HARBİ

Gönderen düş...




Yaralıydım onunla karşılaştığımda.Şaşkın,ürkek ve fazlaca incitilmiş
devler ülkesinin Guliver’iydim de,uzun süredir sürgün ettiğim küçük
kızın pilili eteklerine tutunmuş yürüyordum.Öyle derinlere gömmüştüm
ki onca zaman acılarımı,içimdeki ummanın coşkun sularında boğuluyordum.
Kangren olmuş yaralarımın sızısıydı kalp atışım.Ta ki sol yanımda
isminin usulcacık fısıldayışını duyana dek…
 
Yaralıydı onunla karşılaştığımda.İçinde sus pus olmuş küskün bir şairle
yaşıyordu.Her günü daha önce yazılanları yırtmakla başlayan ve yeni
bir güne kavuşamayan bir şair.Mısraları yüreğini kavuran,şiiri yaratan
aşka;aşkı yaratan şiire küs bir şair.Asmıştı şair;son dizesinde kalbini!
Öyle sanıyordu…
 
İki küskündük.
Yasaklı kelimemizdi aşk! Adımız AŞK olana kadar.
 
Yüreğimize konmuş Anka kuşu  çırptı kanatlarını!
 
Şimdi gökyüzünde salınma zamanı.
 
Şimdi siyahi gecenin kara çarşafından sıyrılıp ebem kuşağına boyamalı
dünyayı.
 
Şimdi yüreğimiz;sarınıp aşktan zırhını  harp etmeli kangren acılarla.
 
Yürekle beynin asırlık harbinde zafer marşı sinende çalıyor bak!
 
Ne de olsa en usta devrimcidir AŞK!...
 
 
24 Eylül 2010

2 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

"Öyle derinlere gömmüştüm
ki onca zaman acılarımı,içimdeki ummanın coşkun sularında boğuluyordum.
Kangren olmuş yaralarımın sızısıydı kalp atışım.Ta ki sol yanımda
isminin usulcacık fısıldayışını duyana dek…"

.

"Asmıştı şair;son dizesinde kalbini!"

.

"Yürekle beynin asırlık harbinde zafer marşı sinende çalıyor bak!
Ne de olsa en usta devrimcidir AŞK!..."

Daha daha ne tarafından alsam da desem;
"şurası da çok güzel" diye :)

Tamamı harika!

Yüreğine sağlık.
SEVGİLER

İstersen bir tek mısra yaz, sen yaz da yeter ki, ben onu bir yazı boyunca okurum :)

beyaz. dedi ki...

Her cümlesi içimi titretti...
Tamamı harikaydı gerçekten. :))

Eline, emeğine, yüreğine sağlık! ;)