1 Eylül 2010 Çarşamba

Hamdım, Piştim Sandım

Gönderen yusufener





Aşk ateşinin yaktığı fırında
Serin kanlı yanıyorum.
Ben bu fukara sevdanın harında
Hamdım, piştim sanıyorum.

Göz dolusu yaş kadar yoğun olan
Sözlerimden süzdüm aşkı.
Kocaman kevgirin içinde kalan,
Kalpten çıkan küçük dışkı.

Söndü sönecek bu aşk denilen kor,
Suni dua gönderirim.
Tutmayacak duayı bir de 'Amin'e sor.
Aşk hali ne kadar vahim?

Paslı duamla mı isteyecektim
Devayı, tetanoz aşka?
Rabbimden otomatik isteklerim
İçtenliksizlikten laçka.


5 yorum:

beyaz. dedi ki...

"Aşk ateşinin yaktığı fırında
Serin kanlı yanıyorum.
Ben bu fukara sevdanın harında
Hamdım, piştim sanıyorum.

Göz dolusu yaş kadar yoğun olan
Sözlerimden süzdüm aşkı."

En çok buraları beğendim, kalemine bereket ;)

yusufener dedi ki...

eyvallah ;) zaten en yoğun duygular ilk satırlara dökülür ;) Selametle..

beyaz. dedi ki...

Evet, en yoğun duygular ilk satırlara dökülür.. Bunu düşünmemiştim daha önce ama öyle gerçekten :))

Lavinya Öz. dedi ki...

"Söndü sönecek bu aşk denilen kor,
Suni dua gönderirim.
Tutmayacak duayı bir de 'Amin'e sor."

:D

Hay sen çok yaşa!
Ellerine sağlık.
Çok güzeldi.

yusufener dedi ki...

eyvallah ablam :) sağolasın ;)