1 Ekim 2010 Cuma

SİZDEN GELENLER/ SAYI: 28

Gönderen Lavinya Öz.

Aşk-ı mevsim
Bizim aşkımızın mevsimi geçmiş be sevgili... Evren o kadar degiştiki biz o mevsimi hayatta

yakalayamayız. Biz seninle ayrılmayı bile başaramazdık. Susup sessizce gitmek varken birbirimizi çok kırardık.

Bizim kendimize ait şarkımız bile olamazdı.Tüm besteleri unuturduk. Kalplerimiz onarılmayı beklemezdi, onu da beceremezdik.  
Biz espirisi olsun diye bu aşkın, ayrılığını; 1 nisana saklardık, şakayla yaşardık.
GÖNDEREN: EZGİ ELMALI

***
                     
KAYBOLURUM                    
    

Ve işte gidiyorum
Bu koca şehir yetmedi sevgime
Sakın konuşma
Bağımlılık yapmasın sesin
Yoksa nasıl unuturum seni ?
Ya da kendi içimde kaybolurum.
Bıraktım yazdığım şiirleri
Okumak istersen okursun
Sakın bakma
O yaşlı gözlerle...
Nasıl affederim kendimi?
Ya da o yaşlarla boğulur,
Kaybolurum
Sana elveda demeyeceğim
Hani sevmezsin ya vedaları
Kırılmasın kalbin
Nefretle dolmasın yüreğin
O zaman nasıl seversin başka birini
Kimseyi sevmem deme
Azap çeken ruhumun içinde kaybolurum
Seni hala seviyorum
Umarım bu sevgimle
Kaybolurum...
                               
VAHİT CAN YILMAZ
***



GÖNDEREN: UTKU GALİP KALIPÇIOĞLU

4 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

"Bizim kendimize ait şarkımız bile olamazdı.Tüm besteleri unuturduk. Kalplerimiz onarılmayı beklemezdi, onu da beceremezdik.
Biz espirisi olsun diye bu aşkın, ayrılığını; 1 nisana saklardık, şakayla yaşardık."

Ezgi; vurguların gerçekten güzel...
Sende hafiften Yılmaz Erdoğan etkileri görüyorum. Sever misin? :)

Lavinya Öz. dedi ki...

Vahit;

"Ve işte gidiyorum
Bu koca şehir yetmedi sevgime..."

Sevgini içinde götürdüğün sürece hiçbir yere sığamazsın ki zaten ve
Sevgin içinde olduğu sürece; nereye kaçarsan kaç o da seninledir :)

Saygılar

yusufener dedi ki...

Ezgi : şu son cümleye bittim haberin ola :) maşallah diyeyim.. Dediğim gibi olacağına inan bak,moralini de bozma kolay kolay :D Selametle...

Vahidim : Sen bu işi biliyon :D devamlı ol hacı,iyi olduğunu bil.. Maşallahın var.. Selametle..

Unknown dedi ki...

lavınya abla yılmaz erdogan hıc dınlemedım :) tesekkurler yorumunuz için..