12 Ekim 2010 Salı

MERHUMUN SON SÖZLERİ

Gönderen Lavinya Öz.

 Konuşma ağzıyla yazıldığı için edebi ruhunuza batacak olan dikenler için şimdiden özür dileriz :)


 ***

-Korkma, bu tünelden yıllardır tren geçmiyor...

-Geeel, geeel, sağ yap gel.

-Müjdemi isterim Turhan abi bi kızın daha oldu.

-Elektrikçiye ne gerek var canım, ben hallederim

  -Ulan, biz bugüne kadar kaç bomba imha ettik be! İşimi bana mı öğretiyon. Kes şu mavi teli!

-Sayın seyirciler! Simdi en büyük numaraya geldik. Aslanın ağzını açıp, başımı içine sokuyorum.

-Burası eskiden mayın tarlasıymış ama artık bi tane bile kalma...

-Havlayarak üzerimize geliyor, çünkü bu cinsler çok insan canlısıdır.
 
-Uçağın pervanesini görüyon mu? O kadar hızlı dönüyo ki sanki dönmüyomuş gibi.

-Dikkat kaptanınız konuşuyor: Eşhedü en la ilahe illallah...

1 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel ve komik :D
Bir seri de ben yazmayı düşünüyorum.