10 Ekim 2010 Pazar

SİZDEN GELENLER/ SAYI: 29

Gönderen Lavinya Öz.

 
TİTREŞİM
 
Karşımda kutup yıldızı bana göz kırpıyor.
Bana olmasa bile kırpıyor işte.
Etraf karanlık, kimsecikler yok.
Tek başına bir asalet objesi o yıldız.
Yaydığı ışığı takip edip odama doğru yol alıyoruz...
Uzanmışım mindere,
Yıldızın ışığı damlar kalemime.
Kurumak üzere olan mürekkebimde,
Kalmış bir yazımlık, o da aheste.
Umudum defterimde.
Fark ediyorum ki dönence içindeyiz.
Fark ediyorum ki her şey bizsiz, biz her şeysiziz.
Ve düşünceler o kadar bağımsızlar ki,
Her an değişmeye hazırlar, değişiyorlar...
"Kararlı" hale gelmeye istek, habitattan destek var.
Populasyon yaratıcısı aşkına.!
Bu ne dünya kardeşim?
Ve bu ne muhteşem sinirsel iletişim!
İnsan, hayranım her santimetre karene.
Ve aklımdaki insan,
Dua ediyorum seni verene.
Ellerim terledi bak yine.
Kaçıyorum ufaktan ufaktan,
Hayırlı günler herkese...

GÖNDEREN: BERFİN YAMAN

***

ADSIZ

Kör kuşun masallarında buluyorum çoğu zaman kendimi. Karanlık köşemde bir ses bekliyorum.
Kendimce uydurdugum müzikten birkaç kadeh içiyorum. O da içimi yakıyor. Ne acı bir müzikmiş.
Sonra uçmaya çalışıyorum.
"Ah"
Engeller, hayatın engelleri, kanadımda hafif bir sıyrık...

Sağır bir bülbül düşlüyorum sen a bülbül nasıl da ötersin. Beni duymuşcasına cevaplıyor.
Benim müziğim hep aynı, istesem de vazgeçemem, ister acı ister tatlı olsa da.
Görüntü kalitesini yitirmiş yaşamların bir değeri yoktur, seslerini yükseltmeyle kalırlar...

...adeta körebe misali...

GÖNDEREN: EZGİ ELMALI


Sizler de gönderilerinizi: Utopya E-Dergi "SİZDEN GELENLER" kuşağında görmek isterseniz gönderilerinizi utopya@lavinyaoz.com adresimize gönderebilirsiniz.

3 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

Face' den paylaştığım gibi:

@Berfin:
"Uzanmışım mindere,
Yıldızın ışığı damlar kalemime.
Kurumak üzere olan mürekkebimde,
Kalmış bir yazımlık, o da aheste."

Uzanmışım kumsala... :))))

Güzeldi. Bir de şu "populasyon yaratıcısı aşkına!"

:)

***

@Ezgi:
"Görüntü kalitesini yitirmiş yaşamların bir değeri yoktur, seslerini yükseltmeyle kalırlar..."

Çok hoşuma gitti ;)
Devam...

yusufener dedi ki...

@Berfin : Serbest yazılan şiirleri pek sevmem ama araya kafiye serpiştirilince çok hoş oluyor :) seninkisi de öyle bir tat bıraktı.Maşallah,''populasyon yaratıcısı'' kalemine zeval getirmesin :))
Selametle...

@Ezgi : Cümleleri teferruatlarla çok iyi destekliyorsun ;) Bu desteklerin içinde istek de olduğu için,yazı kendini okutturuyor :) İsteğin hiç bitmesin ki yazının görüntü kalitesi yitmesin :) Selametle...

berfin yaman dedi ki...

@lavinya ablam,aynen öyle ;)eyvallah;)
@yusufener abi,inan bir insanın ilahi inançları doğrultusunda "dua"etmesi çok hoşuma gidiyor.sağolasın.