23 Ekim 2010 Cumartesi

SİZDEN GELENLER/ SAYI: 30

Gönderen Lavinya Öz.

 
                   HERSEYİM 
 
Sen benim gökyüzümsün, seni her halinle seviyorum.
Zifiri karanlıklarında bile... 
 
Sen benim denizimsin, zaman zaman çekilmelerine aldırmıyorum, 
kıyındakı kum taneleri benim sana özlemim. 
 
Sen benim gelinciğimsin,dokunsam kırılırsın,sana bakmaya kıyamıyorum.
Mevsimin gelince çekip gidenimsin, ben de sabırla bekleyenin... 
 
Sen benim gökkuşağımsın,her rengi yansıtıp,mucizevi olanımsım.
 
İYİKİ VARSIN!
 
GÖNDEREN: EZGİ ELMALI 
 
***
                                                                                                                EN UZAKLAR...

Kaybettin artık hem kendini hem beni.
Biliyorum bir tufan tuttu bizi.
Hikayeler dizi dizi,
Bitmez, tükenmez, kaybolmaz içimizdeki izi...

Tar-u mar olduktan sonra düşünme bizi.
Evet, ben düşüneyim.
Çünkü ben kaybetmedim sen kaybettin bizi.
Yaşıyor musun sen bilmiyorum,
Ama ben yaşatıyorum bizi.
Dönersen eğer bir gün , uğrarsan buralara,
Yeşil denizin boş gel.
Ya da git en uzağa.

Şimdi en derindesin,
En derin.
En uzaklar senin hala,
Ve en uzaklar benim.
Sana kızmıyorum, biliyorum.
Anlatamıyorum...

Ferman buydu işte,
Hani, derman nerde?

GÖNDEREN: BERFİN YAMAN
***






GÖNDEREN: OSMAN AHMET
 
 
***
 


Sizler de gönderilerinizi: Utopya E-Dergi "SİZDEN GELENLER" kuşağında görmek isterseniz gönderilerinizi utopya@lavinyaoz.com adresimize gönderebilirsiniz. Paylaşalım... Çoğalalaım ;)

5 yorum:

yusufener dedi ki...

@Ezgi : Maşallah maşallah :) hepsi çok güzeldi ama özellikle şurası :


'Sen benim gökyüzümsün, seni her halinle seviyorum.

Zifiri karanlıklarında bile... '

@Berfin : Güzel döküyorsun içindekileri,sırlarını açmadan :)


@Osman : ikisi de çok güzel ama birincisine bittim :D

Hepinize kolay gele...Selametle...

Berfin dedi ki...

@yusufener;içim çok dolu çook.güzel değindin valla abicim,korktugum bir şey vardı,sırlarımın tarafımdan aşikar edilmesi... bunu duymak moral kattı teşekkürler;)

Lavinya Öz. dedi ki...

@Ezgi;

"Sen benim denizimsin, zaman zaman çekilmelerine aldırmıyorum"

Bu çok hoşuma gitti :)
Bence hakkında yapılan yorumlara cevap yazmalısın ;)

...

@Berfin;
kafiyeler şiirin dikkat çekici noktalarıdır fakat bir kelimeyi sürekli tekrar etmek okuyucuyu şiirden uzaklaştırır(bizi, bizi, bizi... Bunların arasına "dizi dizi" veya "bazı" gibi mısra sonları eklense daha okunası olur, naçizane, yazım tarzını beğeniyorum, eleştirilerim bu yüzden, daha iyi yaz diye :) yanlış anlama sakın ;)

...


Gönderimlerinizin devamını bekleriz efendim :)

Berfin dedi ki...

Büyüklerimden bu tür eleştirileri almak çok hoşuma gider,yanlış anlar mıyım hiç ablacım? sağolasın,mutlaka göz önünde bulundururum.

Unknown dedi ki...

lavinya abla tesekkur ederim.yusuf sende cok sagol.Yazmayı denemeliymişim gercekten ;)