29 Kasım 2010 Pazartesi

1000 tl... Yazık... Yazık...

Gönderen Lavinya Öz.



Elinde bir hediye paketi ile adam işten döner, karısı:
- Hoş geldin hayatım!
- Hoş gördük...
Kadının gözü pakete ilişir:
- O nedir?
- Önemli bir şey değil... Şey... Kişisel bakım seti.
- ???
- Niye şaşırdın?
- Sen ve kişisel bakım ??? Ne bileyim bağlantı kuramadım pek.
- "Bakımsızın tekiyim" diyosun yani...
- Ben demiyorum.
- İma ediyorsun.
- Sen çoraplarını bile 10 günde bir değişirsin bi kere.
- Ayaklarımın temiz olması benim suçum mu?
- Hadi hadi nerden esti doğruyu söyle!
- İşyerine bir pazarlamacı geldi, herkes aldı ben de aldım.
- Hııımmmm... Kaç lira tuttu peki?
- 700 TL
- NE!!!!!! Delirdin mi hayatım ne gereği var. Hemen iade et iade! Hem senin bakıma ne ihtiyacın var. Havan yeter!
- Aldım bir kere iade edemem.
- Demek çok etkilendin kadından?
- Hangi kadından?
- Pazarlamacı kadından.
- Bilemedin. Erkekti.
- Ver bakayım neler varmış içinde?
- İzin ver izah edeyim; bu cildimde oluşan güneş lekeleri için(ne güneş lekesi, esmersin sen esmer), bu saçlarım dökülmesin diye(sanki saçı kalmış da), bu cılız saçları kuvvetlendiriyor(güleyim bari), bu sivilce ve siyah noktalar için(çorabını on günde bir değişen bunları kullnmaya nasıl vakit bulur acaba)...
- Çok güzel, çok faydalı güle güle kullan... 700 tl... Ben de güleyim bari... O kutu ne ki?
- Bu mu? Bu da traş takımı...Hediyesi... (hahayt) Bu; traş köpüğü, bu traş sonrası krem, bu özel jilet(çok özel çok özel, maşallah), bu da after shaw...
- Ver bakayım, ne güzel koktu. Güzel kokuyor....  Zevkli kadınmış.
- Sen de taktın bu kadına...
- İtiraf ediyorsun yani kadındı???
- Sen adamı deli edersin, ne kadını yahu ne kadını?
- Pazarlamacı kadın.
- Bir dakika bir dakika... Sen kokunu mu değiştirdin?
- Konuyu değiştirme.
- Cevap.
- Evet... Hem bu koku benim tipime daha çok uyuyormuş.
- Kim söylüyor bunu?
- Bugün iş yerine gelen pazarlamacı.
- Kaç para verdin bu parfüme?
- Şey... Ama bu çok özel bir yasemin kokusu. Terapili(sen de inandın).
- Kaç lira verdin?
- Sonra kristal şişede...
- Kaç lira verdin?
- 300 tl.
- Delirdin mi kadın! Tek bir parçaya 300 tl??? Hemen iade hemen iade! Ne gereği var, bir kere senin kendi kokunun eşi benzeri yok, paha biçilmez.
- Aldım bir kere iade edemem.
- Bu mu şimdi 300 tl? 50 cc bile değil.
- 45 cc.
- Güzel kokuymuş ama....... Zevkli adammış!
- Hangi adam?
- Pazarlamacı adam.


Saygılarımla
Lavinya Öz.


RESİM

2 yorum:

beyaz. dedi ki...

Keyifle okudum. :))
Kaleminize sağlık. ;)

Lavinya Öz. dedi ki...

Teşekkür ederim... :)