18 Ocak 2011 Salı

Damağımdaki Hasret

Gönderen yusufener

Nasırlar aşınmakta adım adım her adımda,
Dost küheylan anlar da derdimi,sızılar durur.

Dert dediğim nasır,hasret aroması tadımda,

Yol geçtikçe hasret kurur,nasır kurur,dert kurur...


Fettan olmuş taş,toprak vesair tüm teferruat,

Amacımla arama fitne sokar durur heyhat!

Küheylanım,iradenle korkak nefsimi kır at,

Kırmazsan bu fitne aklıma taş gibi oturur.


Önüm gıyabımdan kaçar,ardım büyür küheylan!
Muhtevamda yatan dertlerim azmimi yoğurur.

Hasreti heybesinde bir parsım,yollarsa ceylan,

Küheylan! Nalların çiğnenen yolları soğurur.


Resim

2 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

"Fettan olmuş taş,toprak vesair tüm teferruat,
Amacımla arama fitne sokar durur heyhat!
Küheylanım,iradenle korkak nefsimi kır at,
Kırmazsan bu fitne aklıma taş gibi oturur."

Bir de ilk mısradaki cinas çok hoşuma gitti:

"Nasırlar aşınmakta adım adım her adımda,"

Emeğine, yüreğine sağlık :)
Var mı yarışmadan haber?
Yarışmaya kattığın şiirlerin önce burada yayınlandığı için dizkalifiye olmayasın?
İstersen taslağa al sonuçlanana kadar. Sonra dereceye girince büyük harflerle işleriz adını :)

yusufener dedi ki...

yarışmanın şartlarına baktım da bir yerlerde yayınlanınca diskalifiye olur diye bir yazı yoktu,ben de yayınlayım dedim :) inşallah iyi sonuç gelir 14 martta :)