28 Ocak 2011 Cuma

GOJUPEK/ 4. Sayıdan

Gönderen Lavinya Öz.




SONU GELMEZ ROMANTİZM DİALOGLARI/2

KARISI: Diyorum ki; neden bana hiç çiçek almadın?

KOCASI: Ben sana hiç çiçek almadım mı şimdi? Bir kere aldığımı hatırlıyorum.

KARISI: Hiç unutur muyum, benim paramla almıştın, bir adet Kasımpatı.

KOCASI: Ne yapayım paran ona yetmişti.

KARISI: Ama biliyor musun ben onu günlüğümün arasında kuruttum, halen duruyor.

KOCASI: Gördün mü bak ne kadar romantiğim.

...

ÜNLÜLER/ ÜNSÜZLER VE BİRLİKTELİKLER


EŞLERDEN BİRİ ÜNLÜ BİRİ ÜNSÜZ İSE:

Erkek ünlü kadın ünsüzse;ünsüz olan eş kocasının ünüyle ünlü olur ve ezik ezik yaşamını sürdürür.Erkek olan ünlü dizilerde cüretkar öpüşme sahnelerinde bulunur, kadın arkadaşlarıyla İŞ(!) yemeği yerken görüntülenir.Kadıncağız ya aldatılmayı hazmedecektir ya da bu eziklikten kurtulmak için(eğer onuru yoksa)magazin dergilerinden ilk gelen soyunma teklifini kabul ederek ünlü olacaktır.

Eğer ünlü olan kadın, ünsüz olan erkekse; ünsüz olan eş karısının ünüyle ezik ezik yaşamını sürdürür.Erkek olan ünsüz eziklikten kurtulmak için %80 eşini aldatır(aldatdığı kadın %80 ünlünün arkadaşıdır).Kadın olan ünlü ya bu aldatmayı hazmedecektir ya da magazin dergilerinden ilk gelecek soyunma teklifini kabul edecektir.Yani erkek olan eş ünlü de olsa ünsüz de olsa fikrimce aldatma eğilimlidir.Kadın olan eş de fikrimce soyunma eğilimlidir.



...


ACAYİP BİR İNSANIM BEN!

*Biri hapşırdığı zaman mutlaka (tanımasam da) “Çok yaşa!” diyesim gelir ve derim (bazen içimden).

*Ben hapşırdığım da bana mutlaka birinin “Çok Yaşa!” demesi gerekir(ama içinden değil). Diyen çıkmazsa “Siz de görün!” diyerek hapşırdığımı hatırlatırım.

*Bir hastalık adı duysam; kulağımı çekip(sağ) üç kez tahtaya vururum.
“Hastasın” derler tahtaya vururum…
“Hastasın” derler tahtaya vururum…
“Hastasın” derler tahtaya vururum.
“Hastasın” der…

*Kek hamurunu mutlaka çiçekli kalıba dökerim başka kalıplara giremem ben böyleyim.