2 Mayıs 2011 Pazartesi

AÇIKLAMA!

Gönderen Lavinya Öz.

Değerli okuyucularımız, sevenlerimiz ve kadromuz :)
Önemli açıklamalar yapmam gerekli...

Öncelikle; kimse demesin ki "BU İŞ BİTTİ!" 
Böylesi zor  kurulan bir düzen 35 hafta beraber olduktan sonra bozulur mu?

Sitenin ne zaman kapanacağını bilemeden bu işi sürdürmek zor iş ve bu işin yönetimini ele almaya karar verdim.
Yani; özel bir sayfa oluşturacağız, kapanmayacak bir sayfa ve artık kurunun yanında yaş da yanmayacak. 
Fakat zaman lazım, beklemek için gerekli sabrınız var mı? :)

En geç Temmuz'un birinde yeni sayılarda görüşmeyi umuyorum. Kimler benimle olacak bilmek isterim.
Gecikmenin sebebi sadece engellenen bir sitede yer almak değil, bir sebebi de; iki ay önce üçüncü evladımı aldım kollarıma :) evde iki küçük olunca bazı işler aksıyor.


Bu arada artık Face de kişisel sayfam da var, bilirsiniz karşıydım böyle bir şeye çünkü face'i gereksiz arkadaşlkların kurulduğu faydasız ve boş bir yer olarak düşünmüştüm, öyle değilmiş dergi adına olduğum kayıtla anladım ki face tahmin ettiğim gibi bir yer değilmiş. Ama boş lakırdıya halen karşıyım o yüzden beni pek de online göremezsiniz :) genelde masanın altında oluyorum :)

Yeni sayfamızda yeni sayımızda büyükçene bir aile fotğrafımıza da yer vermeyi düşünüyorum ;)

Eklemem gereken bir şey fark edersem yorumlardan eklerim.
Saygı sevgi kucak dolusu...
Lavinya Öz.

Bana Ulaşın :)
Bize Ulaşın :)

6 yorum:

yusufener dedi ki...

ben varım (her daim) inşallah :)

Lavinya Öz. dedi ki...

İyi ki varsın :)
Sevgi saygı kucak dolusu kardeşime.

Suskun_geveze de var, beyazkardelen de yeni yazı yazabildikçe katılacak ama kadroda ;)

Lavinya Öz. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
düş... dedi ki...

heybemdekiler ve içimde biriken yenileriyle ben de yanınızdayım, elimden geldiğince...

Lavinya Öz. dedi ki...

Teşekkür ederim, mutlu oldum :)

Lavinya Öz. dedi ki...

NOYAN!??
HALEN!??
SALİH HOCAM!??

Ya SİZ?

Bu arada; kadroya yeni isimler de girecek ;)