26 Mayıs 2011 Perşembe

Önemli :)

Gönderen Lavinya Öz.

Son durum şudur kadroda;

Yusufener
Suskun_geveze
Halen
Düş
Noyan
Beyaz kardelen
Salih Hoca


Bizimle.

Emre C. ve Gogobaba' dan haber bekliyorum.
Büyük ihtimalle Caner bizlerle değil bu da şu demek; kapak resimleri ne olacak? Fikri olan varsa yorumlara yazsın ;)
Ve Çizofreni de yok çünkü artık karikatür çizmiyormuş.
Sevdazan ise çok yoğun; kitap çıkarttı, imza günleri, edebiyat günleri filan var ve zannedersem bir edebiyat dergisinde de görevli.

Yeni isimlerden Kınıx bizimle olacak ve sinema yazıları ile Fafatuka, büyük ihtimalle bir de Zalimgüncel.
Ezgi Elmalı yı da düşünüyorum fakat henüz iletişime geçmedim.
Karikatürist sayımız az :( tanıdığı olan varsa lütfen iletişim kursun ya da bu açıklamayı okuyan bir amatör çizer olursa bizimle iletişime geçsin :) rglavinya@gmail.com adresinden.


Bir de Fırat Budacı yı ikna etmeye çalışıyorum :)))))
Halen'in dediği gibi KENDİMİ DURDURACAK DEĞİLİM :D

Bu arada sormak istiyorum; yeni sitede; bu blog baz alınarak ne olmalı ne olmamalı ya da ne nasıl olmalı lütfen paylaşalım ;)

Sevgi saygı kucak dolusu hepinize...
L.Ö.

1 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

Aldığım son mesaja göre Ezgi de bizlerle. Hatta kendine bir köşe yapsın Ezginin Günlüğü adıyla :) nefis olur değil mi?