7 Ağustos 2009 Cuma

BENSİZMİŞSİN?

Gönderen Lavinya Öz.

Kirpiklerinin ardında bir şey var mı “ben” e dair?
Ben, yalnızca gözlerinin gün doğumu soğuğunu bilirim.
Bir de…
Bir de; üşüdüğümü baharda.

Gülüşünün ardında bir şey var mı “sen” e dair?
Ben, yalnızca sessizliğinin sesini bilirim.
Bir de…
Bir de; ağlamak istediğimi bana güldüğün her an.

Bakışların; ellerimi kendine yapıştıran, yakıcı bir buz kütlesi.
Gülüşlerin; beni ağlata bilecek kadar zevk verici.

Ve… Sana… Sahip… Olamamak…

Geçmişim sensizdi.
Şimdim hiç olmadı.
Ama YARIN öğreneceğim ki;

Kirpiklerin dökülmüş tensiz kalmışsın.
Daha da soğuk olmuş gün doğumları.

Sessizliğin çığlık çığlığa bir BENSİZLİĞE dönüşmüş…
İyi mi?

YARINDAN SONRAKİ gün ise;
“Yarından sonraki gün mü?”

Senin bensizliğinden de yarından sonraki günden de BANA NE!
Ben, şimdilerimi geri istiyorum…

Saygılarla
LAVİNYA ÖZ.
1995