18 Ağustos 2009 Salı

"Yaşlı Kadınlar Cennete Giremez!"

Gönderen Lavinya Öz.

“Yaşlı bir kadın Resulullah’a(s.a.v.) gelerek :

-Ya Resulullah!Bağışlanmam ve cennete girebilmem için bana dua et, der


Resulullah(s.a.v.):


-Bilmiyor musun cennete yaşlı kadınlar giremez, buyurur.Bunun üzerine kadıncağız ağlamaya başladı.Resulullah Hazretleri devam etti sözüne gülümseyerek:


-Sen o gün ihtiyar bir kadın olmayacaksın.Allah’ın GERÇEKTEN BİZ HURİLERİ APAYRI BİÇİMDE YENİ YARATTIK.ONLARI, BAKİRELER KILDIK.EŞLERİNE DÜŞKÜN VE YAŞIT(Vakıa 36-37). Buyruğunu hiç okumadın mı?”


Geçen gün takvim yaprağının arkasında okudum ve sizlerle de paylaşmak istedim bu kıssadan hisseyi.Başlıca amacım şuydu;başlıklar bizi yanlış düşüncelere götürebilir(görür görmez kişiliğiyle ilgili karar verdiğimiz insanlar gibi).Kim bilir, bu başlığı okuyan kaç kişi “Olur mu canım böyle saçma şey!”demiştir(benim de içeriğini anlamadan dediğim gibi).


Demek ki ne yapmalıymışız. İçeriği okumadan sadece başlığı okuyarak yorum yapmamalıymışız :)


SEVGİ VE SAYGILARLA…


LAVİNYA ÖZ.

1 yorum:

Özgür dedi ki...

Kim bilir, bu başlığı okuyan kaç kişi “Olur mu canım böyle saçma şey!”demiştir


Ben demedim. :D
Çünkü buna benzer hikayeleri daha önce bir çok kez okumuştum. Ama ilk okuduğum zamalarda da öyle düşünmemiştim. Ön yargı iyi değildir. :D