31 Mart 2010 Çarşamba

“DUR!”

Gönderen Lavinya Öz.





Saat 02 suları ve gece yeni yeni içmeye başlamışken insanları, bambaşka olur şehrimin sokakları. Yaz, kış fark etmez hep bir esinti vardır ve ardınızdan isminizi sesleyen sesler hep tanıdıktır.



Saat 02 suları… Yine; adını koymadığımız sokaklardan birinde ilerlerken sensiz, son kelimelerin çınlıyor kulaklarımda: “Bağlanamam ben!” diyorsun.



“Bağlanamam ben” ve gidiyorsun… Dur bile diyemiyorum; o kadar eminsin ki kendinden “durmak, durdurmak” fiilleri sözlükteki tüm anlamlarını yitiriveriyor birden.



Saat 02 suları… Şimdi olduğu gibi kalakalıyorum yarım bir tebessüm ile gölgende.



Keşke diyorum, keşke, şu lambanın altındaki gölge sen olsan… Olmuyor… Senden sonra hiçbir kadının, gölgesi bile çekici gelmiyor.



Saat 02 suları… Bir Ankara esintisi daha geçiyor saçlarımın arasından.



Ürperiyorum ve biliyorum:



Şu saatte bana esen her rüzgâr senin nefesin ve ardımdan sesleyen tüm sesler sana ait.







EY!



Adına aşk denilen zebani ve adına kadın denilen cehennem, çağırmayın artık beni ardımdan.







Saat 02 suları… O kadar çok ardıma baktım ki senden sonra; sonunda kalakaldım ardımda, bir cehennem çukurunda.

Saygılarımla
Lavinya Öz.

5 yorum:

timeless dedi ki...

' Yaz, kış fark etmez hep bir esinti vardır ve ardınızdan isminizi sesleyen sesler hep tanıdıktır.
...
Şimdi olduğu gibi kalakalıyorum yarım bir tebessüm ile gölgende.
...
Keşke diyorum, keşke, şu lambanın altındaki gölge sen olsan… Olmuyor… Senden sonra hiçbir kadının, gölgesi bile çekici gelmiyor
...
ve ardımdan sesleyen tüm sesler sana ait.
...
Adına aşk denilen zebani ve adına kadın denilen cehennem, çağırmayın artık beni ardımdan. '

kaldı mı ki başka?
Dur, kelimesinin ruh hali.. ne güzel anlatmışsın abla. yüreğine sağlık

beyaz. dedi ki...

Çok beğendim,çok..
Bu yazıları okuyunca kendime güvenimi kaybediyorum bazen ama olsun:))

"gece yeni yeni içmeye başlamışken insanları,"

" O kadar çok ardıma baktım ki senden sonra; sonunda kalakaldım ardımda, bir cehennem çukurunda."

Çok hoş ifadelerdi, kaleminize ve yüreğinize sağlık:))

Lavinya Öz. dedi ki...

Güzel yorumlarınız için çokkkkk teşekkür ederim :)

Erkek ağzı ile yazmak çok sevdiğim bir tarz.
Derdim ki eskiden:
Keşke erkek olsaydım, tabii bu anne olmadan çok önceydi :)))

Sevgiler

halen dedi ki...

yine harika bir yazı daha lavinya öz. 'den. kalemine sağlık.


belki eskiden çoook eskiden önce ki hayatında erkektin. kimbilir...:)

Lavinya Öz. dedi ki...

:)