17 Mayıs 2010 Pazartesi

Arkandan Su Dökeceğim Sen Giderken

Gönderen Lavinya Öz.

(Bir de baktım buraya kaydetmediğim bir kaç şiirim kalmış :)
Dedim ki hemen ekleyeyim.)

...



Biraz güneş bırak içime sen giderken,
Ama
Cehennem kadar yakmasın
Kutuplar kadar üşütmesin içimi.
Bir de öpüş isterim alnıma.
“Benim küçük sevgilim” diye de fısılda.

Şimşek gibi susuşlarım,
Yağmur yağar birazdan.
Mevsim hazan,
Tarih tarifsiz,
Saat durmuş olsa gerek.

Ve bir masal anlatmadan gitme sakın.
Bol prensesli
Bol kahramanlı olsun masallarım
Ben hep kahramanını bekleyen arabesk bir prenses
Sen hep kahramanlık peşinde, beyaz saçlı bir prens olarak kal.

İçimdeki çocuğa olgunluk dersi vermeye kalkmasın sakın masalların
İçimdeki çocuğa “Sen artık kocaman bir kadınsın” demesin hiç
İçimdeki çocuğu büyütmesinler.

Ben hep çocuk kalayım
Sen hep baba.


BABA!


Yıldızları açık bırak giderken


Bilirsin karanlıktan korkarım ben.

5 yorum:

şagujane dedi ki...

'Biraz güneş bırak içime sen giderken,
Ama
Cehennem kadar yakmasın
Kutuplar kadar üşütmesin içimi.' çok hoş tümceler.. Kalemine sağlık =J

Lavinya Öz. dedi ki...

Teşekkür ederim kalemdaşım ;)

yusufener dedi ki...

iyi ki de eklemişsin ablam ;)

Şimşek gibi susuşlarım,
Yağmur yağar birazdan.
Mevsim hazan,
Tarih tarifsiz,
Saat durmuş olsa gerek.

maşallahın var ablam ;)serbest giderken kafiyeyi de unutmamışsın ;)Çok beğendim.Maşallah ;) Allah kalemini karartmasın...

Selametle...

beyaz. dedi ki...

"İçimdeki çocuğa olgunluk dersi vermeye kalkmasın sakın masalların"
Burayı çok sevdim...

"Yıldızları açık bırak giderken
Bilirsin karanlıktan korkarım ben."

Bu da etikalarda geçiyordu sanırım, ilk okuduğumda da beğenmiştim şimdi de beğendim. (Zaten bazı cümleleri her okuyuşum ilk okuyuşum gibi.Bu da onlardan:)

Lavinya Öz. dedi ki...

Tekrar teşekkürler, kesinlikle; yorumları okumak için yazıyorum ben :)))

Yusufener diyorum ki bir ara da bir aliterasyon çalışması denesen...
Başarılı olursun inanıyorum...
Ve de bekliyorum :)