18 Mayıs 2010 Salı

Bir Kumsal Ömür

Gönderen yusufener





Ömrüm koca kumsal, saniyelere basarım,
Zaman zaman rahatlarım gömülüp zamana,
Kimi zaman sudan çıkan adamlar asarım
Umura takılmadan ve de umursayana.

Suya sevdalıyım, su da tanelerimi yer,
Sevdalanmazdım zaten yiyemeseydi eğer.
İkimizin sınırıdır sevdalandığım yer
Sınırları aşarım kapılıp hezeyana.

İskelede gemilerimiz, cenin kayıklar,
Biz kendimizi kaptırmışken aşktan hazana
Aramızdan kendilerine sevgi ayıklar.
Sınırlarımızsa ulaşmışlar ta fizana.

Kumdan, sudan ayrılır daha dünkü ceninler,
Kendi kumsallarına doğru basıversinler.
Kaç sıcak zamana gömülür, aşkla serinler
Döngüye halka katar, zincir vurur her ana.

3 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

"Ömrüm koca kumsal, saniyelere basarım,
Zaman zaman rahatlarım gömülüp zamana,
Kimi zaman sudan çıkan adamlar asarım"

:)
Emeğine sağlık.

"Suya sevdalıyım, su da tanelerimi yer,
Sevdalanmazdım zaten yiyemeseydi eğer.
İkimizin sınırıdır sevdalandığım yer
Sınırları aşarım kapılıp hezeyana."

Bu da çok güzeldi!
Fakat bundan sonra ara ara kopukluklar var kanımca.

İtiraf et; artık taslak olarak çalışıyorsun, misafirperver şiirler için.

Ama bu şiirin taslak değildi hemencecik yazdın.

Yanlış mı hissediyorum? :)

Saygılar kardeşime

yusufener dedi ki...

valla hepsini hemencecik yazıyorum ablam :D ama uzun yazamıyorum biraz uzun olunca kopukluklar oluyor işte böyle...Eyvallah,saygılar,selametle ;)

Lavinya Öz. dedi ki...

"Hepsini hemencecik yazıyorum"
Hııımmm :)

E,
Maşallah o zaman :)