20 Mayıs 2010 Perşembe

Hayalimin Meali

Gönderen yusufener





Lal gitarların da eşliğiyle,
Hançerlerle kuyular açtın kalbime.
Hayallerimin mealinde kendinle her karşılaşmanda
Bir Yusuf atıverdin bir kuyuya
Hayalimden beni çırpar gibi.
Ellerimden kanatlarım uçmuş,
Dişi keklik misali ağlamalarım.
Nefsim ne derse desin
Yakubumu ararım.

Umuda bağladığım sevgim
Çöle bırakılmış gül misal,
Ömrü anı kadar kısa,
Çoktan anlatılmış bir masal...

Aşk yolunda eşkiyalar keserim,
Kuyu dibinde meşk-i ala eserim.
Eğer aşkım müspetse imandan yola
Sen için düştüğüm kuyu mabedim ola.

4 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

Çok güzeldi.
Benzetmeler, özel isimler, aşk yolunda eşkiya kesmeler :) hepsini çok beğendim, yerli yerine oturmuş ;)

Yusuf'un kuyuya düşme hikayesini çok güzel kullanmışsın, adına yakışmış, kalemine sağlık!

Bu arada "tanıtım" göndermeyen bir sen kaldın! Gönder de artık "HAKKIMIZDA" diye bir içerik olsun :)

Saygılar kardeşime

yusufener dedi ki...

eyvallah ablam her yorumun mısralarıma soluk ;)

Tanıtımı da şimdi yazmayı deneyeyim bir :D saygılar...Selametle

beyaz. dedi ki...

"Ellerimden kanatlarım uçmuş,
Dişi keklik misali ağlamalarım.
Nefsim ne derse desin
Yakubumu ararım.

Eğer aşkım müspetse imandan yola
Sen için düştüğüm kuyu mabedim ola."

Çok güzel!! Allah kaleminize zeval vermesin:))

yusufener dedi ki...

Amin amin ;) Eyvallah yorumun ve duan için beyaz kardelen ;)Selametle...