20 Mayıs 2010 Perşembe

Küçük İskender - Tesadüf Bu Ya

Gönderen şagujane

video

4 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

Küçük İskender pek de okuduğum, sevdiğim bir şair değildir. Arada "Leman" da okurdum o kadar.

Paylaşım için teşekkürler ;)

timeless dedi ki...

Küçük İskender çok sevdiğim sürekli okuduğum bir şairdir bu şiirini de beğeneceğinizi düşünmüştüm demek yanılmışım..

Lavinya Öz. dedi ki...

Ben şiir severim, şiir gayet güzel de hani insanın vazgeçemediği şairler vardır, Özdemir Asaf gibi, Ahmet Arif gibi... Demek istediğim Küçük İskender onlardan biri değil benim için...

Seni hayal kırıklığına uğrattığım için üzgünüm.

timeless dedi ki...

önemli değil abla ;) benim de vazgeçemediklerimde Özdemir Asaf ilktir ama İskender şairde bunlar arasında. sadece paylaşmak istedim hem önemli olan katılma =)