26 Mayıs 2010 Çarşamba

HAKKIMIZDA/Emre C. kim?

Gönderen Lavinya Öz.

Merhaba sevgili dostlar,


Sevgili Lavinya Öz tarafından çağırılmam sebebiyle aranızda bulunmaktayım. Sağ olsun ki beni aranıza almaya layık görmüş. Umarım ki yazılarımla yeterince katkıda bulunabilir ve daima ''gelişen'' - ''gelişmeyi hedefleyen'' bir site (e-dergi) ile yola devam ederiz.


* * *


Gelelim bana....


1984 Eskişehir doğumluyum. Liseyi 2002 yılında Fethiye M.E Anadolu Lisesinde tamamladıktan sonra 2006 yılında da İzmir Ege Ünv. Deri Mühendisliği bölümünü bitirdim. 2007 yılında askere gidip geldikten sonra Eskişehir Osmangazi Ünv. Sosyal Bil. Ens. İşletme Yüksek Lisansına başladım. Şu an tez aşamasındayım. Aynı zamanda da Açık Öğretim Fak. İşletme Bölümünü okumaya çalışmaktayım. 2008 yılından bu yana da Eskişehirin çooo...k ( 90 km ) uzak bir ilçesinde memur olarak çalışmaktayım. 2009 yazından beri de dünyanın en anlayışlı ve en güzel kadınıyla evliyim. Onu ilk günkü gibi içten ve çok seviyorum.


Başka sevdiğim şeyler de var. Örneğin Mercimekli Mantıyı ( illaki sarımsaklı yoğurtlu ve tereyağlı ) çok severim. Bir Beşiktaş fanatiğiyim. Eskişehir aşığıyım. Tiyatroları vakit buldukça takip etmeye çalışırım. Boş vaktim yoktur benim. Bu saçmalığa inanmam. Canı sıkılan insanları anlamam, anlamayı reddederim. Kitap okumayı severim. Fakat bir kitabı birden fazla okuduğum çok nadir olmuştur. Kitaplarımın üzerine notlar da alamam. Çünkü kıyamam. ( Belki küçük not kağıtları ) Kitaplarım değerlidir. Ödünç verebilirim ama çok güvendiğim insanlar olması gerekir.


Tür ayırt etmeksizin sadece ''güzel'' müzikleri dinlerim. Televizyondan olabildiğince uzak durmaya çalışırım. Film konusunda da seçiciyimdir. ( Film-Kitap eleştirisi yazılarım olacak inşallah.) İnternet ve teknolojiyle aram süper sayılmasa da yeterince bilgiliyimdir. Dilimizi elimden geldiğince iyi kullanmaya gayret ederim. İyi derecede İngilizce, az seviyede İtalyanca ve Almanca bilirim.


Yazın serüvenim eskilere dayanır ama kitlelere yayımlama fırsatını Milliyet Blog ile yakaladım. Blogcu ve Blogger gibi sitelerde halen mevcut bir kaç blogum var. Yazılarım genel olarak duygusal ağırlıklıdır. Ağır bir dil yerine sade bir dili tercih ederim. Yazılarımda yeni denemeler yapmayı çok severim. İnternette bir çok yerde şiirlerim yayımlanmakta. İzin almamış da olsalar hoşuma gidiyor bu durum. Burada da şiirlerimi de paylaşmak isterim. Bir gün roman yazma idealimi gerçekleştirmek istiyorum. Bunun için olabildiğince çok kitap okuyup alt yapımı sağlamlaştırmaya çalışıyorum.


Sözün özü dostlar kendini geliştirmeyi seven ve gelişimi yürekle destekleyen biriyim. Mantık çerçevesinde olan her fikre açığım. İnşallah yeterli vaktim olursa hem görsel hem de edebi anlamda siteye katkıda bulunmaya hazırım. Her zaman bu kadar ''ciddi'' yazmam ama bu girizgah olduğu için mecbur hissettim kendimi. Sıktıysam affola.


Allah kalemimizi kuvvetli eylesin....


Saygılarımla,
Emre C.

1 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

Öncelikle aramıza hoşgeldin :)
Burada olduğun için mutluyum.

Beraberce gelişmek, geliştirmek dileğiyle.

Buradaki tüm kalemler benim için ayrı değerli.
İyi ki varsınız.

Gelişmeye geliştirmeye yönelik fikirlerin olursa mutlaka paylaş.

Sevgiler kardeşime