25 Mayıs 2010 Salı

HAKKIMIZDA/beyaz kardelen kim?

Gönderen Lavinya Öz.

22 Ekim 1991 Erzurum doğumluyum. Cinsiyetimi belirtmeme gerek var mı bilmiyorum, rumuzum bunu ele veriyormuş gibi geliyor:) Memur çocuğu olmanın bir sonucu olarak memleket mefhumum olmadı pek ama şimdi üniversitesinde hukuk fakültesi okuduğum Ankara'ya memleketim diyorum :) Ailem ise İzmir'de ikamet ediyor. Göçebeyim yani ama ziyanı yok, yolculuk yapmayı seviyorum :)



Genel olarak terazi burcunun özelliklerini taşıdığımı düşünüyorum. Güzel sanatlara ve edebiyata meraklıyım. Ruhuma iyi gelen her tür müziği dinleyebilirim. Ama çoğunlukla enstrümental müziklerden hoşlanıyorum.


Okuduğum kitapları fazlasıyla sahiplenirim. Beğendiğim bir kitabın bende de olmasını isterim bu yüzden ödünç kitap alamıyorum pek :)


Yazmayı çoğu zaman konuşmaya tercih ediyorum. Kendimi bildim bileli yazıyorum aslında, zaman zaman durgun dönemlerim olsa da. Bu blogla tanışmış olmak ise yolumu bulmam için iyi bir vesile oldu. Yazdıklarım başta Lavinya Öz. olmak üzere bütün blog kadrosunun yorumlarıyla besleniyor ve ilerliyor. Diyeceğim o ki bu blog benim için çok şey demek artık :)


Önceleri hikayeye dolanan kalemim şimdilerde denemeye kayıyormuş gibi geliyor. Şiir ise okumayı sevdiğim bir tür. Ama aynı zamanda "Keşke yazabilsem" dediğim bir tür. Yine de zaman ne gösterir bilinmez, belki bir gün yazabilirim :)


Hayata farklı bakış açılarından bakanları ve hayal gücü gelişmiş insanları seviyorum. Görünenin ötesindekini görmeye çalışıyorum. Daha doğrusu "çalışmaya çalışıyorum" :) Okuduğum şeylerde de bunu görebilmeyi tercih ederim. Bu blogu da (başka birçok nedenin yanında) bu yüzden seviyorum. Hayatıma farklı bir bakış getiriyor...


Yazmak için ilhamı önemsiyorum ama ilhamın da kendi kendine gelmeyeceğini, onun peşine düşüleceğini biliyorum. Bu yüzden içimde ve dışımda ilhamın peşindeyim. Ve ilhamı yakalamak ne kadar zorsa onu ifade edebilmek de o kadar zor. Ağır bedel ama sadece ve sadece kendim için buna değer sanırım. Bazı duygu ve düşüncelerin de en güzel halini yazıldığı zaman aldığını düşünüyorum.Bu yüzden yazmak ve yazmak,bir ömür bu yolda olmak...


Lavinya Öz.'ün ricası üzerine kendimle ilgili bir şeyler (naçizane) yazmaya çalıştım. İnsanlar benimle ilgili neyi, ne kadar, neden merak etsinler bilemiyorum ama şimdilik bu üslupta söyleyeceklerim bu kadar.Burdaki herkesin "kalemine bereket" diyorum. Beni bu güzel teklifiyle onurlandıran Lavinya Öz.'e çok teşekkür ediyor ve saygılarımı sunuyorum.




beyaz kardelen

2 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

Aramıza hoş geldin.
İlham perileri peşini bırakmasın dilerim ;)

beyaz. dedi ki...

Aranıza gelip de hoş olmamak mümkün mü? :)

Güzel dilekleriniz için teşekkürler ;)