23 Mayıs 2010 Pazar

HAKKIMIZDA/ Lavinya Öz. Kim?

Gönderen Lavinya Öz.

Söylemek istediğim pek çok şey var :) ne kadarını anlatabileceğim bilemiyorum.

1975 Ankara doğumluyum. Kamu Yönetimi mezunuyum. Bir yerde çalışmıyorum daha doğrusu çalışmayı tercih etmiyorum diyeyim.



Evliyim ve 7 yaşında bir oğlumuz ve henüz 2 aylık bir kızımız var. Pek çok yerde yazıyorum, yazmak benim için çok şey demek. Oraların nereler olduğu nu merak edenler "Dost Siteler" başlığından da bana ulaşabilirler.

1996 senesinde Gır Gır’da 16 haftalık mütevazi bir geçmişim oldu. Şu an, mevcut küfürler ve ağzı bozuk yazar çizerler yüzünden hiç bir mizah dergisini almıyorum, tek kişilik protesto. Bir tek Fırat Budacı okuyorum, o da kitabından.


Facebook adresim yok. Hiç olmadı, olmasını da düşünmüyorum. Orada bir “Lavinya Öz.” var o kesinlikle ben değilim, taklitlerimden sakınınız.


Msn adresim de yok, hatta bilgisayarımda msn programım bile yok :) Bu da boş lakırdıyı protesto için.


Konuştuğum kişilerin mimiklerini görmediğim için telefonda konuşmayı da hiç sevmem :)


Dostoyevski gibi bir yazar , Özdemir Asaf gibi bir şair , Nietzshche gibi bir deli olmak ufukların ötesinde bir hayal, bir ütopya :)) olduğu için ben de "Lavinya Öz." olmaya karar verdim ve bu ütopyayı da blogumuza taşımak istedim, becerebilmiş olmayı umuyorum :)
 
"Yazı yazmak" hakkında düşündüğüm şeylerin özetini merak eden olursa buralara bir tık gelsin:
 
http://www.lavinyaoz.com/2009/07/yaz-ustune-yazmak-1.html
http://www.lavinyaoz.com/2009/07/yazmak-ustune-yaz-2.html
http://www.lavinyaoz.com/2009/07/yaz-yazmak-ustune-3.html
http://www.lavinyaoz.com/2009/07/ustuste-yaz-yazmak-4.html
 
TiyatroSporuForum da 2 yıla yakın bir zaman moderatörlük yaptım, zaten ekip arkadaşlarım ile de oradan beridir tanışıyoruz. İyi ki de tanışıyoruz. Aramızdaki sevgi, saygı mesafesi düşman çatlatan cinsindendir :D ne mutlu!
 
Bloxoo da bir günlüğüne günün sitesi seçildik, gelecek sene  "Blog Ödülleri" yarışmasına katılmayı düşünüyoruz(değil mi? :)  ).
Kalite ve asaletten ödün vermeden, Türkçeyi en güzel şekliyle temsil ederek buralara kadar geldik, zamanla daha da tanınan bir blog olacağımızı düşünüyorum. Buraya uğrayan kimselerin asla vaktinin boşa gitmeyeceğini düşünüyorum. Bir kitap ya da bir dergi çıkartamadım belki ama bu hayalimi az çok bu blog ile gerçekleştirdim diyebilirim.
 
Gogobaba, Caneratör, halen, timeless, yusufener manevi desteğiniz için sağ olun! İyi ki yanımdasınız :) 
 
Ekibe katılacak yeni isimler için de henüz haber bekliyorum, onlar da iyi kalemler, beraberce gelişmek dileğiyle.
 
Bir bloga daha fazla ne katabiliriz, önerilerinizi de bekliyorum.
Benim aklıma yeni şeyler geliyor, iyicene bir oturtayım beynime açıklayacağım ;)
 
Sevgiyle
Lavinya Öz.
 
 
 
 
 
 
 
 

5 yorum:

Özgür dedi ki...

Elinize kolunuza sağlık. Blogu sürekli güncel tutarak zaten günlük kültür dergisi havasında yapıyorsunuz. :))
Hepinize tek tek yorum yapmak isterdim ama zamanım kısıtlı.
Askerde olduğum için eskisi kadar sık takip edemiyorum kusura bakmayın. Bu yorum hepiniz için olsun en iyisi. :(((
Benim blogu geliştirmek adına fikirlerim olurdu ama takip sorunları yaşıyorum maalesef. :((
Ama tavsiye olarak Blogger Taslak'ı önerebilirim. Blogger'daki tüm yenilikler önce orada yayına çıkarılıyor herhangi bir sorun olmazsa genel kullanıma açılıyor. Böylece bütün yenilikleri önceden takip edebilmiş olursunuz. :)))


Saygılar. Herkese selamlar. :))

Lavinya Öz. dedi ki...

Ben de nerelerdsin diyordum :)

Allah sevdiklerine kavuştursun, asker yolu beklemek zor iştir. Siz 365 gün askerlik yaparsınız, biz(anne ve eşler)365 yıl.

Sevgiler kardeşime ;)

Özgür dedi ki...

365 gün değil. 460 gün :(((

Allah razı olsun. Başarılar diliyorum.

Saygılar...

Adsız dedi ki...

insanın kendi kendini övmesi...

Lavinya Öz. dedi ki...

Övgüden kastın:

"Dostoyevski gibi bir yazar , Özdemir Asaf gibi bir şair , Nietzshche gibi bir deli olmak ufukların ötesinde bir hayal, bir ütopya :)) olduğu için ben de "Lavinya Öz." olmaya karar verdim ve bu ütopyayı da blogumuza taşımak istedim, becerebilmiş olmayı umuyorum :) "

Bu ise evet ukalalığını hoş görüyorum ;)

Ama yine de "saygılar" göndermeyeceğim kadar adsızsın :)