22 Haziran 2010 Salı

Toprak

Gönderen yusufener



Bir yaslanmalık uykuyla bağım,
Bir beni sana, bir seni bana

Attıklarında uyuyacağım,
Son selamımı verip hazana.

Efgan dolar hasretli ciğere
Patlamaksız, baş düşer yere

Ve uzanırım toprak mindere,

Başım bir yana ruhum bir yana.


Çöz gitsin toprak, ayak bağımı,

Al gitsin toprak,toptan sağımı,

Yık da gitsin toprak, kaf dağımı,

Sen olayım sallana sallana.

Tozların üfür ruh uçuversin,

Ver ellerini ellerim ersin,
Kıyamete gidelim ne dersin?

Gidelim rahmeti bol Rahman'a.

4 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

Bak vallahi doğru söylüyorum;
mısraların Atasözü olacak tarzda ;)

"Bir yaslanmalık uykuyla bağım,
Bir beni sana, bir seni bana
Attıklarında uyuyacağım,"

Yüreğine sağlık!
Ben sende bir Yunus Emre bir Mevlana görüyorum, abartmıyorum!

İyi ki bu cevheri yüzeye çıkartmışız :)

Saygılar kardeşime

yusufener dedi ki...

inşallah öyledir ama abartılıdır breh ablam :) Çok çok uzaklarındayım her anlamda (uzak olmak istemesem de..)

Saygılar ablama...

Selametle...

beyaz. dedi ki...

"Çöz gitsin toprak, ayak bağımı,
Al gitsin toprak,toptan sağımı,
Yık da gitsin toprak, kaf dağımı,
Sen olayım sallana sallana. "

Çok güzeldi her zamanki gibi ;)

Kalemine zeval gelmesin...

yusufener dedi ki...

eyvallah beyaz kardelen ve amin ;)