19 Temmuz 2010 Pazartesi

23. SAYIMIZ

Gönderen Lavinya Öz.












23.sayımız da çıkmış bulunmakta :))
İçinde neler mi var?
Bir bakalım:

DOSTOYEVSKİ/ Ev Sahibesi'den alıntılar
AMA SENİN/ Cemal Süreya resimli şiirimiz
BEYAZ KARDELEN' DEN: İlham Perim ve Ben/ Yine, Yeni, Yeniden
LAVİNYA ÖZ.'DEN: Cehennem Düşleri, Bazı Hikayeler Sondan Başlar!, Hiçbirşeyini Bulamayan Adam
YUSUFENER'DEN: Sevme Beni Gece/ Zaman
EMRE C.'DEN: Hiç Uçurtmam Olmadı Benim
TİMELESS'DEN: Ççç, Vyz
SUSKUN_GEVEZE'DEN: Güneş Seni Görmeye Dursun Güzelliğinin Nurundan Işık Işık Ağlar
HALEN'DEN: Yumurta Barbunyaya Karşı
GOGOBABA'DAN: Geçtiğimiz hafta sinemalardaki durum/ Gelecek hafta gösterime girecek filmler



Farkındalık testi...
Eflatun Nuri'nin kaleminden Oğuz Aral
Sizden Gelenler...
Maymunlar Cehennemi...

...

Yazmak, okumak, okunmak :) yorumlaşarak da gelişmek dileğiyle hayırlı olsun efendim :)) 






BU EKİP İLE ÇALIŞMAK İSTER MİSİNİZ?

Dergimizde amatör karikatürist açığı bulunmaktadır. İlgilenenlerin utopya@lavinyaoz.com adresine örnek iki, üç çizim ile başvurmalarını bekleriz.

Saygıyla

L.Ö.


7 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

Bugün yorum günü :))) en kısa zamanda yazılarınıza yorum gelecek, şöyle sakin bir zaman dilimi yakalar yakalamaz...

Lavinya Öz. dedi ki...

Bilmiyorum artık bekleniyor mu beklenmiyor mu :)
Ama en sevdiğim işler arasında YORUM YAPMAK da var...

Lavinya Öz. dedi ki...

Fakattttttttt yorumuma yorum isterim ona göre :)

Hepinize kucak dolusu sevgi saygı efendim...

Lavinya Öz. dedi ki...

Nihayet günlerdir eklemek istediğim yorumlarımı ekleyebildim.
:)

İçim rahatladı...

Ve bir kez daha ne güzel bir ekip kurulmuş onu fark ettim :)

İyi ki varsınız!

Kaliteli,düşündürücü, alıp alıp bambaşka diyarlara uçuran, sığ sularda yalın ayak dolaşmak gibi ya da derin yerlerde kendini salıvermek gibi...
Okunmaması kayıp olur gibi...

Kısacası "bir içim su" bir sayı olmuş...
Hepinize sonsuz teşekkürler ve kalemlerinize kuvvet dilerim ;)

***
"Dergiye ilgi az gibi mi bana mı öyle geliyor? :) boş verin, biz medyatik değiliz, bizim hitap ettiğimiz kesim "az ama öz" olan kesim... Bir gün inanıyorum ki; o "az", "çok" da olacak ama biz "öz" olarak kalmaya devam edeceğiz"

diye düşünürken birden giriş yazısında geçen Borges'in lafı çınladı kulaklarımda:


"NE BANA ANLAMSIZ GELEN SEÇKİN BİR AZINLIK İÇİN NE DE YIĞINLAR DİYE BİLİNEN, ŞU GÖKLERE ÇIKARILAN İDEAL PLATONCU KENDİLİK İÇİN YAZIYORUM. KENDİM VE DOSTLARIM İÇİN VE ZAMANIN AKIŞINI YUMUŞATMAK İÇİN YAZIYORUM"
Jorge Luis Borges



Biz de! :)))
Değil mi?

Lavinya Öz. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
beyaz. dedi ki...

Evet aynen öyle :))
Kızmazsanız benim bir sitemim var... Lavinya Öz. yazılarını ne zaman okumaya başlayacağız? Özledim gerçekten... Bu kadar suskunluk fazla değil mi? :))

Sevgilerimle...

Lavinya Öz. dedi ki...

Haklısın :)
Fakat şimdi bir de dergiyi düzenleme katıldı yoğunluğumun arasına...
Yakında inşallah... :)