1 Temmuz 2010 Perşembe

Başlarken

Gönderen Lavinya Öz.





Çok uzun zamandan beri böyle bir hayalim vardı. Aslında kağıda basılı bir dergi içindi bu hayal :) belki bir gün o da olur. İnternet ortamında yayılma ve tanınma belki daha çoktur fakat yine de bir ukte olarak kalacak içimde kağıda basılı bir "ÜTOPYA" (şimdilik ;)  )

Öncelikle her blog gibi başladım Gogobaba nın da yardımıyla bir çok şey öğrendim, onlarla kalmayıp kendimi geliştirdim derken kadrodaki herkesten birşeyler öğrendim.

Şimdi buradayız :') daha da iyiye doğru tam kadro devam diyorum.

İyi ki tanımışım ekip arkadaşlarımı ve iyi ki onlarla birleşmişiz bu blogda ve burayı "blogumuz" yapmışız.

Bahsetmek istediğim bir çok yenilik olacak, onları da zamanla paylaşacağım.

Önce ; beni yalnız bırakmayan tüm ekip arkadaşlarıma daha sonra ise okuyucu ve izleyicilerimize sevgiler ve saygılar sunarım.


Lavinya Öz.
Resim yeğenimin tasarımı :)

...


(Ekipten ricam: Taslağa eklediğiniz resimlerin linklerini de verin ki biz "emeğe saygı" derken hata yapmayalım bundan sonra :) )

4 yorum:

Emre C. dedi ki...

Emeği geçen tüm herkesin ellerine kollarına sağlık.

Lavinya Öz. dedi ki...

:)
Başka işler de peşindeyim bu bir hafta max. uğraş ile geçti :) inşallah karşılığını alırız bu emeklerin :))

Bu yüzden henüz bu sayıda kimseye yorum yapmış değilim. Yapacağım...

:)
Sevgi ve saygıyla

halen dedi ki...

burada olmamı sağlayan lavinya öz'e, yazar arkadaşlara ve tüm okuyuculara teşekkürler

Lavinya Öz. dedi ki...

Beraberliğimizin daim olması dileğiyle :)