4 Temmuz 2010 Pazar

İletişim Bilgileri

Gönderen Lavinya Öz.

ÖNEMLİ
@lavinyaoz.com bağlantılı hiçbir adres çalışmıyor şimdilik, düzeltmeye çalışıyorum, bu zaman zarfında her kime ulaşmak isterseniz rglavinya@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.


***

Artık bize kolayca ulaşabileceğiniz adreslerimiz var.
Önerileriniz, olumlu/ olumsuz  eleştirileriniz, sormak istedikleriniz v.s. için bekleriz:

UTOPYA@lavinyaoz.com

Yazarlarımıza ulaşmak isterseniz de:

dus@lavinyaoz.com

Sevdazan@lavinyaoz.com

Beyazkardelen@lavinyaoz.com

canerator@lavinyaoz.com

EmreC@lavinyaoz.com

gogobaba@gmail.com

halen@lavinyaoz.com

Ozgur@lavinyaoz.com

timeless@lavinyaoz.com

yusufener@lavinyaoz.com

Suskun_geveze@lavinyaoz.com

    noyan@lavinyaoz.com
















































   cizofreni@gmail.com
SEVGİYLE KALIN ;)

4 yorum:

şagujane dedi ki...

efendim uzun aradan sonra ancak buradayım. blog'taki değişlikler için sevgili lavinya'ya teşekkürler. :J

Lavinya Öz. dedi ki...

Aramızda olduğun için biz teşekkür ederiz :)

Unknown dedi ki...

Oh! Nihayet bir nefes aldım onca koşturmaca arasında, durdum ve baktım.Yok yok gördüm; gogobaba'yı gördüm önce,sonra hepimizi... Çok sevimli ve yürekten bir iş yapıyorsunuz...Hepinizi tebrik ediyorum. Şu an ve şu dakika itibariyle blog'unuzu hararetle takip etmeye başlıyorum.Bu gece facebook sayfam da bağlantılarım arasında da paylaşacam. Hepinizi hem kendi adıma hemde Mevzu Bahis Doğaçlama Tiyatro grubumuz adına( Pir-i beşer lerinden bir tanesi ve en önemli destekçisi, hep destekçisi, gören gözü , işiten kulağı, "canısı" abisi, öpülesi gogosu, tatlı babası, Gogobabası bilir) tebrik ediyorum. Selam ve muhabbetlerimle...

Lavinya Öz. dedi ki...

:)

Eski tanıdık isimleri buralarda görmek bizler için de hem tarifsiz bir mutluluk verici hem de heveslendirici... Sağ olasın!