17 Temmuz 2010 Cumartesi

VPN (virtual private network)

Gönderen GoGoBaBa

Uzun zamandır bilgisayarın derinlikleri ile bilgiler vermek istemiştim. Vaktim yok, aslada olmuyor, ama vakit yaratıyorum işte birşekilde, benim gibi her yere yetişmek zorunda olan biri için çok meşakkatli ama bilgi paylaşımıda bir o kadar zevkli. Aşağıdaki yazıya bir yerde rastlamıştım. Hani karda izimi nasıl belli etmem diyecekler için bir alternatif. Ben eskiden saklanırdım ama tiyatrosporu ile birlikte gün ışığına çıktım, saklananlar artık suçlu damgası yiyor. Sanki birşeyler çeviriyor diye sıkı markaja alınıyor. İnanın karizmatiklik birdereceye kadar cazip, o damgayla dolaşmak kötü, bu kendini gizliyorsa bir şeyler çeviriyordur zihniyeti sadece Türklere özgü düşünce değil. İnterpolün Facebook'u ve diğer popüler yerleri inanılmaz yakından takip etmesi, özgür internet düşüncesini sevenleri kızdırsada , aslında bazı yönlerden çok gerekli gibide, insanlar yüzlerini , isimlerini, kim olduklarını sakladıkları için KLAVYE KABADAYILARINA ilk etapta dönüşüyorlar, kimlikleri ve kişilikleri sapma gösteriyor ardından, aslında kendileri olmadıkları biri gibi hareket etmeyi seviyorlar. Neyse uzadı biraz ama, internetten kurtulmak için yurtdışında tedavi merkezleri bayağı önce açılmıştı, uyuşturucu gibi bir bağımlılık yaratıyor, ezik ve silik tiplerden, internette aktif tiplere dönüştürür. Çıkın dışarlara forum buluşmalarına katılın, reel oyunlara takılın, paintball, bowling, sinema, tiyatro ya zaman ayırın deyip , KARA BASMA İZ OLUR TÜRKÜSÜ eşliğinde başlığa geri dönüş yapayım.



VPN (virtual private network) is a private communication network used by many companies and organizations to connect securely over a public network. Usually on the Internet it is encrypted and so nobody except the endpoints of the communication can look at the data traffic. There are various standards like IPSec, SSL, TLS or PPTP. The use of a VPN provider is a very fast secure and convenient method to bypass Internet censorship with little risks but it generally costs money every month.


VPN Kulandimi Internete naptisan saklaniyor birtek vpn baglandini görebililer. Avrupada Torrentle urasan nerdeyse her Genc Vpn kulaniyor.


IP Address: 188.126.91.165

Hostname: 91-165.anonymous.at.anonine.com


12 aylik Abonelik mesela bir firmada 79,56 yTL ya.

https://www.anonine.com/en/start
<--- Benim ülkemde olan bi server onun icin özelikle bunu sectim ama Türkiyeye daha yakin VPN server kulanirsaniz Daha iyi stabil baglanti olur.
http://en.cship.org/wiki/VPN
<---- VPN sirketlerin listesi.