31 Ağustos 2010 Salı

ÖĞRENDİM Kİ;

Gönderen Lavinya Öz.

Öğrendim ki, para ucuz bir başarıdır.

Öğrendim ki, en iyi arkadaşlarla sıkıcı an olmaz.

Öğrendim ki, düştüğün anda seni tekmeleyeceğini düşündüklerinden bazıları seni kaldırmak için ellerini uzatır.

Öğrendim ki, iki insan aynı şeye bakıp tamamen farklı şeyler göre bilir.

Öğrendim ki, hiç tanımadığın insanlar, iki saat içinde hayatını değiştire bilir.

Öğrendim ki, anlamak ve yazmak ruhu rahatlatır.

Öğrendim ki, duvarda asılı diplomalar insanı insan yapmaya yetmez.

Öğrendim ki, gerçek arkadaşların arasına mesafe girmez.

Öğrendim ki, ne kadar yakın olursa olsunlar en iyi arkadaşlarda ara sıra üze bilirler. Onları affetmek gerekir.

Öğrendim ki, bazen başkalarını affetmek yetmiyor. İnsanın kendisini de affede bilmesi gerekir.



NOT: Sizlerde başka "öğrendim ki" ler ekleyebilirsiniz yorumlarla... Hadi paylaşalım çoğalalım, paylaşalım güzelleşelim ;)