31 Ağustos 2010 Salı

0+0=0

Gönderen Lavinya Öz.

Sen de gittin ya; uğruna savaşacağım hiçbir şey kalmadı.
Çapraz ateşte kaldığım tüm çarpışmalarım bir çift karışık sözlü adam içindi;

Ne demişti?
"Sıfır" en büyük buluştur, herkes her şeyi bulabilir ama hiçbir şeyi bulmak zor iş!

Burada; sıfır O muydu? Ben miydim? Yoksa Biz mi?

Diken diken batan gamzelerini unutmuş ruhumda. Ne ruh çıkarıcılar ne de ruh emiciler kar eder artık onları çıkarmaya...

Yalnız değildim bu çarpışmalarda, en çok kendimle çarpıştım, çarpıştıkça kat kat artıp, bölündükçe kıt kıt azaldım...

Yalnız değildim bu çarpışmalarda bir de; sırtına bindiğim şu eşek benliğim.
Ama ben ben olalı ilk kez eşekten düşmedim. Kararlıydım sonuna dek çarpışmaya... senin için... Don Kişot misali... yel değirmenlerine karşı...

Sen de gittin ya; uğruna savaşacağım hiçbir şey kalmadı.
Bir görsen; yel değirmenlerimin yerinde yeller esiyor şimdi...
Saygılarımla
L.Ö.



2 yorum:

beyaz. dedi ki...

"Yalnız değildim bu çarpışmalarda, en çok kendimle çarpıştım, çarpıştıkça kat kat artıp, bölündükçe kıt kıt azaldım..."

Her zamanki gibi çok güzeldi...
Sevgiler :))

Lavinya Öz. dedi ki...

Beğenmene sevindim... Tereddütlerim vardı :)

Çünkü aceleye gelmiş bir yazı oldu :)(Şşşşşşt!)

Normalde hiç acele etmem :D