12 Eylül 2010 Pazar

Yağmur, bul beni...

Gönderen beyaz.

bul beni yağmur...

bul çünkü özledim seni, hem de çok...

sesini, ışığını, hiçbir şeye benzetemediğim dokunuşunu...

rahmet oluşunu, bereket oluşunu

huzur oluşunu, ümit oluşunu özledim


sana dair anılar topladığım o şehirde bulunmasam da

gözlerimi kapatmış seni hissediyor olmasam da

elimin üstüne düşüp sudan yaprakları olan bir çiçeğe dönüşmesen de

bul beni yağmur

içimin kanı dur durak bilmeden akarken

gözyaşlarımı senin damlalarına karıştırırken

susmanın ağırlığını taşıyamıyorken bul

bul ve söyleyemediğim cümlelerime dönüş birden

akıp git sonra, suskunluğumun sebebine giden yolda...


beni bul, yağmur

belki güneş doğarken

belki gece, denize düşerken

belki de uykumun en derin yerindeyken

bul beni yeter ki

sana kavuşmanın heyecanıyla koşturayım sokaklarda

ellerim sana bulanmış olsun

gözlerim senden başkasını seçemiyor olsun

kokun doldursun iliklerimi

sonra bu kokuya buladığım anılar doldursun zihnimi

hayal meyal göreyim yürüdüğüm sokakları

anılarımdaki yağmurlara gideyim

ve bir daha ıslanayım

bir daha ve bir daha...


nerede nasıl bulmak istersen

istediğin şehirde istediğin sokakta

istersen, odamda gökyüzünü seyrederken

tek başımayken ya da kalabalıklar içinde

hiç önemi yok, sen yeter ki gözlerini gözlerime değdir

yere dokunuşunun sesini duyayım

bileyim senmişsin rüzgarın ellerinde dans eden

bileyim sen gelmişsin yine pencereme

ve bileyim senmişsin herkese haykıran, benim yerime...

ama bulutlarını gösterip sonra çekip gitme

sen de ukde bırakma içime...


bekliyorum yağmur

ve biliyorum, seni beklemek bile güzel...

ama yine de...

beni hemen bul yağmur

bul

bul ki

sana anlatacak çok şeyim var...


BEYAZ KARDELEN

6 yorum:

yusufener dedi ki...

öncelikle soyuta değil de somuta yazmak zordur-bence- ;) yani aşk,nefret,sevgi,hasret,ümit,heyecan vs. gibi duyguları tema edinip etrafında yağmuru kullanmak daha normal gelir...Ama tam tersini yapmak yani yağmuru tema edinip diğerlerini etrafında kullanmak daha zordur..Maşallah yine de mısralar akıp gitmişler :) Allah kalemine zeval getirmeye...Selametle..

halen dedi ki...

Beklenilen; yağmur mu, yağmura benzetilen birisi mi? :)) Şaka şaka. Çok güzel bir yazı beyaz kardelen. içindekileri yağmura anlatmak suya yazı yazmak birazda, kimse öğrenmesin diye.

Lavinya Öz. dedi ki...

BEYAZ KARDELEN:

"...sesini, ışığını, hiçbir şeye benzetemediğim dokunuşunu...

rahmet oluşunu, bereket oluşunu

huzur oluşunu, ümit oluşunu özledim..."

Dediğim gibi kim YAĞMUR dese özlüyorum... Ankarada mısın? Bu aralar çok yağar benim için de ıslan :)

"... sen yeter ki gözlerini gözlerime değdir

yere dokunuşunun sesini duyayım

bileyim senmişsin rüzgarın ellerinde dans eden

bileyim sen gelmişsin yine pencereme

ve bileyim senmişsin herkese haykıran, benim yerime..."

Tabii yağmurun şu camlara vuran sesini de en sevdiğim ses yaptım hayatımda çocuklarımın sesinden sonra :)

Yağmur seni bulduğu zaman beni de hatırlat ona ve paylaşalım o yağmuru. Nasıl olur?

Kalemine ve yüreğine sağlık!

HALEN; sadece mizah yazacaksın diye birşey yok :) deneme de de çok iyi olduğunu düşünüyorum ;)
Ama şahsen mizah yazılarını büyük hayranlıkla okuyorum, Fırat Budacı dan sonra sensin benim için... En derin saygılarla...

beyaz. dedi ki...

Ankara'dayım ve çoooook mutluyum bu yüzden :))) En son 17 Eylül'de yağdı ama devamı gelecek inşallah
;) Yağmura bütün sevdiklerimi anlatıyorum, sizi de anlatırım elbet. :)

Bu yazıyı yağmuru çok özlediğim bir zamanda gökteki gri bulutlara bakarak yazmıştım. Yağmur yağmadı ama bu mısralar yağdı kağıdıma. Yağmurun adında bile bereket var. :))

Yorumlarınız için ayrı ayrı teşekkürler. Birkaç gündür fırsat bulamadım girmeye, inşallah en yakın zamanda tekrar girip yorumlarımı yazacağım ayrı ayrı. ;)

Yürek dolusu sevgi ve saygıyla...

düş... dedi ki...

Yağmur kokusunu odama doldurdun beyaz kardelen... emeğine sağlık canım.

Kadromuzda yağmur sevenlerimiz de bolmuş bu arada:)

beyaz. dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili düş...
Yağmur sevilmeyecek gibi bir şey değil gerçekten ve ben de bir yağmur çocuğuyum yani ekimin 22'sinde doğmuş biriyim, haliyle gözümü açar açmaz yağmuru gördüm ;))