6 Şubat 2011 Pazar

GOJUPEK/ 1. SAYIDAN

Gönderen Lavinya Öz.




Ölende mi kabahat? Öldürende mi? 

(Telefon çalar) 
-LEZİZO RESTORAN! Buyrun? 
-İyi günler, ben 10 gün sonrası için, iki kişilik rezervasyon yaptırmak istiyorum. 
-Elbette, isim neydi? 
-Hüseyni Atıeke. 
-Tamamdır, Hüseyin Akaeke. 
-Yanlış oldu, Hüseyin değil, Hüseyni! Hem Akaeke değil, Atıeke. 
-Hüseyni, Irak asıllı mısınız? 
-Yok hayır, kütük memurunun hatası, aslı Hüseyin' dir aslında. 
-Karar verin beyfendi? Aslı Hüseyin ise niye Hüseyni diyorsunuz? 
-Siz Hüseyni diye kaydedin lütfen fakat soy isim Akaeke değil Atıeke. 
-Tamam, Hüseyni Atıete. 
-Atıeke, A-tı-e-ke. Kodluyorum. 
-Ankara- Trabzon- Irak... 
-Kuzey Irak mı? Güney Irak mı? 
-Ne farkeder güzel kardeşim bildiğin Irak.Iıııııııııııııı. 
-Irak asıllı değilim demiştiniz? 
-Ben Zonguldaklıyım. 
-Eee o zaman ne karıştırırsınız Ankara'yı, Trabzon'u? 
-Tamam tamam iptal edin, iptal. 
-Olmaz öyle, yapılan rezervasyon iptal edilemez. O gün gelmeyiverirsiniz olur biter. 
-Geliyorum ulan! 15 dakikada oradayım. 
-Mümkün değil, boş yer yok! Siz 10 gün sonra dediniz. 
-Bu görüşme kayda alınıyor mu? 
-Elbette, tüm görüşmeler gibi. 
-İyi o halde, geldikten sonra mahkemede lehime kullanabilirim diyosun? 
-Nasıl yani? 
-Gelince anlatırım. 
 
Sonu gelmeyen romantizm dialogları  
KARISI: Aşkııııııım! Beni seviyor musun? 
KOCASI: (Bundan daha saçma bir soru yoktur yani ) Hı hı... 
KARISI: E, peki, ne kadar? 
KOCASI: (yanılmışım)...

Lavinya Öz.
www.gojupek.com