11 Şubat 2011 Cuma

Dergimizin Teması Hakkında!

Gönderen Lavinya Öz.

Arkadaşlar derginin temasını değiştirmeye karar verdim ama sizlerin düşüncesi de önemli ne dersiniz?
Değiştirelim derseniz önereceğiniz temalar var mı?

Ben iki taneyi çok beğendim sizlerle de paylaşmak istedim, demoları şöyle;


http://btemplates.com/2011/blogger-template-librarypro/demo/

ve

http://btemplates.com/2011/blogger-template-gasparilla/demo/

Tabii bu ara çok da iyi araştıramıyorum konu komşudan, internet cafelerden ancak bu kadar :)
Alacağım inşalalh yeni bir bilgisayar önümüzdeki hafta içinde, böyle olmuyor :))

4 yorum:

yusufener dedi ki...

bence birincisi daha sade,daha hoş durur,naçizane :) hayırlısıyla bilgisayarını da alırsın en yakın zamanda ablam inşallah :) Selametle..

Adsız dedi ki...

Yusufa katılıyorum kalemşörüm birinci bir çok bakımdan daha hoş olacaktır.
Ayrıca sayfa genişliği bakımından da iyi olacaktır böylece paylaşımlar iç içe geçmeyecektir.
Yeni tema düşünüldüğünde bir çok özellik göz önünde bulundurulup ince düşünülmelidir ki sonuç okuyucuları memnun etmelidiir.
Ayrıca hepimiz biraz daha elimizi taşın altına koyarak ütopya 'yı hak ettiği yerlere daha hızlı taşıyabiliriz.
Yusuf vaktin var ve müsait olursan biz seninle face sayfamızı düşenleyip yeni bir çok üye kazandırabiliriz.
Ne kadar çok kişiye ulaşırsak hedefimize o kadar yakınlaşırız.
Sayfamızdaki herkes kendi listesindeki arkadaşlarını davet ettiği takdirde binlere çok kısa bir süre sonra hitap edebiliriz.
Sonuçta gereksiz binlerce sayfayı bile begenebiliyorlarsa Ütüpya'mıza seve seve geleceklerdir.
Ayrıca kalemşörümün ben derim ki facedeki iki hesabımızı tek çatı altında toplayıp daha verimli sonuçlar elde edebiliriz ve sonrasında zaten insanlar oradan buraya yönlenecektir.
Bunun içinde detaylı şekilde konuşup bu hafta sonu halledelim derim ben kalemşörüm.
Saygılar

Adsız dedi ki...

Kalemşörüm aslında çok uzun zaman önce aklıma bir düşünce düştü zamanla parçacıklara bölünüp büyüdükçe büyümekte.
Şöyle ki
Ütopyamızın bir logosu olsa
Şöyle ona yakışacak ütopyamıza has ve ona özgü bir logo nasıl olur.
Bu konuda çok yetenekli kalem arkadaşlarımız var.
Her birinin yeteneği ayrı güzel
Çizerlerimizin kalem bizlerinde fikir birliğiyle ortaya harika birşey çıkabilir.
Ne dersiniz :)

Lavinya Öz. dedi ki...

Düşündüm de dergiye koyu renk bir tema lazım, çünkü çoğu içerik açık renk ve açık rengin içinde belli olmayacak!!!

Önerileriniz var mı?