12 Şubat 2011 Cumartesi

Şurdan Burdan

Gönderen halen







- Ağabey duydun mu? Adamın biri 40 metre yüksekte afiş asmaya kalkarken mahsur kalmış, itfaiye kurtarmış.  

- 40 metre yüksekte ne işi varmış? 

- 7 katlı binaymış ağabey. 

- 7 katlı bina nasıl 40 metre oluyor lan? 

- Ağabey şimdi her kat 2 metre desek...

 - Eee? 7 kere 2, 14 eder. Sizin matematiğe kim geliyordu? Laz müteahhit mi? 



***



 - Hayat nefes aldığın anlardır. Nefes verdiğin her anda ölümü hatırla. Bir daha alamayabilirsin çünkü. - ..., ölüm, ..., ölüm, ..., ölüm, ..., ölüm, ..., ölüm, 

- İçinden hatırla lan. 



***



Hayat nefes aldığın anlardır. Nefes verdiğin her anda ölümü hatırla, bir daha alamayabilirsin çünkü. -.........................................

- Ver nefesini ver. Çatlayacaksın şimdi.



***



- Nerede kaldın be oğlum? Ağaç olduk Necati'yle burada. 

- Geldim ağabey, geldim. Kitapçıdaydım.

- Ne aldın lan? Adı ne? 

- Limon Ağacı. .... Aaa! ağabey ne oldu? Niye bayıldı bu şimdi? 

- Oğlum, adam limonu duyunca fena oluyor, sen limon ağacı dedin. 



***



- "Gülmekten gözünden yaşlar geldi" desinler diye kahkaha atıyorum Cemal.

- Olsun aga. Sonuçta gülüyor musun sen ona bak. 

- Bitiyorum senin şu iyimserliğine. 



***



- İyi akşamlaaaarrr sayın seyirciler. Malum diziyle ilgili tartışmalar tavan yapmışken biz de reytingten payımızı alalım dedik ve Harem'i konuşacağımız çok önemli bir ismi çağırdık. Karşınızda Sultan Süleyman. Efendim hoşgeldiniz...

Resim

2 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

:))

İyiki bizimlesin Halen...

Gojupek'e göndersene çalışmalarını, belki aynı dergide yazarız :)

Bu arada düzenleyeceğim metni karışık göreünüyor.

NoYaN DeMiR dedi ki...

Hayat nefes aldığın anlardır. Nefes verdiğin her anda ölümü hatırla, bir daha alamayabilirsin çünkü. -.........................................

- Ver nefesini ver. Çatlayacaksın şimdi.

bu çok iyiymiş :)