22 Mayıs 2010 Cumartesi

HAKKIMIZDA/ timeless Kim?

Gönderen Lavinya Öz.

21 yaşındayım. Kafkas Üniversitesi Rus Dili ve Edebiyatı bölümünde okuyorum ama tekrar sınava girdim umarım başka bir şehirde başka bir bölüm kazanırım. Çok iyi bir hayalciyim. Arkadaşlarım farklı etnik kökenleri ve mezhepleri barındırdığımı söyler. Kaldı ki turist sanıldığım çok olmuştur. arap-çerkez meleziyim. Eğitimle dans ve şarkı söyleme yeteneğim çok daha gelişebilir. Tiyatrocu sayılırım sokakta doğaçlama gösterilerde bulundum ve sahnede bir travestiyi canlandırdım bir de okuma tiyatrosunda yer aldım. Çok duygusalımdır kötü sonlanan bir çizgi filme bile ağlayabilirim. Türk sanat müziği hayranıyımdır hatta derim ki ölünce beni Şevval Sam'ın sesine gömsünler. Müzzeyyen Senar'ı da ölene kadar dinleyebilirim. Türkçeyi kendimce yaşatmaya çalıyorum, yazılarımdaki yabancı sözlük sayısını en aza indirmek istiyorum. Arapça, Farsça, Osmanlıca, Avrupaca ve Amerikanca kelimeler karşıtıyım. Dil öğrenmeyi seviyorum hatta ilkel kabile dillerini bile araştırırım. Mitoloji tutkunuyumdur, aborjin ve yunan mitolojisi en sevdiğimdir. "bezzekatimüs" adını verdiğim hayali bir gezegenim var küçükken kayan bir yıldız görmüştüm bir ev boyunda ilk ben gördüğüm için adını da ben verip sahiplendim. Ölmeyi onuruma yediremiyorum, yaşamayı; karamsar romantik seviyorum. Aşk imiş her ne var ise alemde aşktan yaratıldığımı düşünüyorum. Arkadaşlarım neşe kaynağı olduğumu söyler ki bulunduğum yer cennetmiş =) genelde yalnız bırakırım kendimi, istemesem de insanlardan korkuyorum hele kadınlardan... Sevdiğim bir kadın var, kim ve nerede olduğunu bilmiyorum, birilerine benzetir gibiyim belki yanılıyorum. Yeterince pasaklı ve sakarımdır, seviyorum ama bunları =)

Ünsüz ve sınırsız bir hayalci olarak bir buçuk yıldır yazmayı deniyorum. Şimdilik dillendirip durduğum ' dünyaca tanınmak' olmasa da gelecekteki ben'in; şair ve oyuncu yönümle Türkiye'ye nam salacağı duygusu beni hayata bağlayan duygularımdan. Küçük sarışın bir kız çocuğunun söyleyip söylemediği ' Abi sen Çin misin? ' deki anlatmaya çalıştığı Çinliyim. Deliyim ve şaka değil.

2 yorum:

Lavinya Öz. dedi ki...

Çok iyi bir hayalci olduğuna inanıyorum :)

İyi ki yanımdasın!

"Delisin ve şaka değil" tam aradığım şair :D

şagujane dedi ki...

teşekkürler ;)